به گزارش خبرآنلاین لرستان، بختیار رازانی اظهار داشت: استان لرستان دارای چهار ناحیه صنعتی مرزیان ازنا، پل هرو، خوشناموند کوهدشت و علیمیرزایی نورآباد دارای امکانات اولیه زیرساخت ها شامل آب، برق و تلفن و گاز و فیبر نوری و شبکه فاضلاب می باشد.

وی افزود: ناحیه صنعتی مرزیان نزدیک به معادن سنگهای تزئینی و نما و همچنین مواد کانی غیر فلزی است ، نزدیکی این ناحیه صنعتی به استان مرکزی قابلیت عرضه محصولات به این استان را خواهند داشت.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان خاطرنشان کرد: ناحیه صنعتی پل هرو به واسطه نزدیکی به سد ایوشان امکان تامین آب به اندازه کافی وجود دارد ضمن اینکه محل مستعدی برای تولید و فرآوری گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی می باشد.

رازانی همچنین گفت: ناحیه صنعتی علی میرزایی در نزدیکی گاوداری 6000 راسی در حال احداث نورآباد واقع شده است که قابلیت تولید محصولات لبنی و بسته بندی مواد غذایی در این ناحیه فراهم می باشد.

وی اضافه کرد: شهرستان کوهدشت بواسطه سطح زیر کشت بالا و همچنین باغات انار و تولید گوشت دارای پتانسیل نسبی در استان می باشد و این ناحیه می تواند جهت سرمایه گذاری صنایع مرتبط نقش بسزایی ایفاد نماید.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان گفت: واگذاری زمین در این نواحی صنعتی به نحوی است که صرفاً هزینه زیرساخت های ایجاد شده با قیمت بسیار پایین اخذ می شود و به عبارتی زمین محل طرح تقریباً بصورت رایگان واگذار خواهد شد و قیمت حق انتفاع در این نواحی صنعتی بصورت درصد بسیار کم نقد و مابقی در اقساط بلند مدت از سرمایه گذاران اخذ می شود.

رازانی سال جاری را فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاران خصوصاً در صنایع روستایی در نواحی صنعتی مذکور دانست و اشاره کرد: سیاست این شرکت علاوه بر رونق تولید، ایجاد اشتغال در مناطق روستایی می باشد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 665949
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.