سرهنگ علیرضا دلیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مورد شخصیت وجودی امام خمینی(ره) افزود: اکنون بعد از سالها کشورهای عربی و اسلامی با الگو گرفتن از ابعاد فکری و انقلابی حضرت امام (ره) در قیام علیه ستمگران جنبشهای اسلامی را به وجود آوردند.
وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) یک دگرگونی متمدنانه بود که ایران را از ظلم به سوی نور رهنمون ساخت.
وی بیان کرد: امام خمینی (ره) تمامی شروط فقاهت و رهبری را در خود داشت و از تمامی این ویژگی‌ها برای نزدیکی به خدا و دفاع از مردم بهره برد.
وی با اشاره به اینکه اندیشه‌های امام خمینی(ره) در قلمرو جغرافیایی ایران، دنیای اسلام و به طور کلی در جهان گسترش یافته است بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آثار و اندیشه‌های سیاسی امام (ره) به شکل خاص در قلمرو جهان اسلام مورد توجه و الگو قرار گرفت در این راستا جنبش‌ها و حرکت‌های اسلامی با الهام از اندیشه‌های سیاسی امام خمینی (ره) از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت و امروزه در قالب انقلاب‌ها و بیداری اسلامی در کشورهای خاورمیانه گسترش یافت.
فرمانده انتظامی بروجرد گفت: بزرگترین مشکلاتی که در قرنهای اخیر مسلمانان با آن گرفتار بوده اند، استعمار خارجی و استبداد و ظلم و ستم داخلی بوده است و تنها راه نجات ازآن، روی آوردن به اسلام اصیل و الگویی است که امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب به جهانیان ارائه داده اند.
7190/6060
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.