به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر در مصلی این شهر افزود: آبرسانی به بعضی روستاهای شهرستان پلدختر مانند روستای جلوگیر یکی از مشکلاتی است که مردم با مراجعه به نهاد امامت جمعه آن را مطرح کرده اند لذا امیدواریم مسئولان مربوطه نسبت به رفع آن تلاش کنند.
وی ضمن تسلیت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل گفت: مراسم ارتحال امسال ساعت 19 در مسجد جامع پلدختر برگزار می شود و انتظار می رود این مراسم با شکوهتر از سال های گذشته برگزار شود.
حجت الاسلام سوری افزود: لازم است همه مسئولان و مردم برای گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا در این مراسم با شکوه شرکت کنند.
وی همچنین بیست و هشتمین سالگرد ولایت و رهبری خلف صالح امام خمینی(ره) یعنی امام خامنه ای راتبریک گفت.
امام جمعه پلدختر با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: ملت ایران در حالی به استقبال دولت دوازدهم می روند که بیش از هر زمان دیگری انقلابی تر پای آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده اند و نسبت به مولفه های بنیادین امام و گفتمان انقلاب اسلامی استوارتر هستند.
وی افزود: امروز بیش از هر زمانی شاهد ثمره و محصول ایمان و اتحاد مردم هستیم به طوری که حتی دشمنان ما هم اعتراف می کنند که عزت و اقتدار نظام اسلامی بر سه اصل ایمان، اتحاد و بصیرت استواراست.
وی گفت: این اصول بر اساس اصولی است که امام برای انقلاب ترسیم کرده و در منش و رفتار مقام معظم رهبری نمایانند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.