به گزارش ایرنا غلامرضا آقامیرزایی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر استان افزود: سال گذشته آموزش و پرورش لرستان به دلیل برگزاری کلاسهای آموزش پیشگیری از اعتیاد به دانش آموزان دوره متوسطه دوم عملکرد بسیار مناسبی داشت.
وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف شهرداری تامین هزینه مرکز نگهداری معتادین متجاهر است گفت: اولین آسیب اجتماعی در کشور مواد مخدر بوده و در این زمینه باید به صورت جدی و با کمک سازمان های مردم نهاد اقدامات لازم صورت گیرد.
وی ادامه داد: از ابتدای برنامه ششم توسعه باید به نحوی برخورد کنیم که در پایان هر 6 ماه و در مجموع برنامه ها به اهداف خود رسیده و کاهش آسیب های اجتماعی را در زمینه اعتیاد در جامعه شاهد باشیم.
آقامیرزایی با اشاره به فعالیت 70 گروه مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: شهرداری خرم آباد در جمع آوری معتادین متجاهر در سال گذشته اقدامات قابل قبولی را انجام داده است.
وی اضافه کرد: کاهش آسیب های اجتماعی 'کاج' به عنوان یکی از مهمترین طرح های پیشگیری از اعتیاد بوده و این موضوع پیوسته در دستور کار این ستاد است .
آقامیرزایی افزود: کلاس های آموزشی پیشگیری در بروجرد، دلفان و خرم آباد برگزار شده و در دیگر شهرستان های استان در دستور کار است.
وی با اظهار امیدواری از آینده مبارزه با اعتیاد در استان لرستان افزود: خوشبختانه سال 95 شروع بسیار خوبی در این زمینه داشتیم و اگر شرایط به همین شکل پیش برود در آینده نه چندان دور شاهد سیر بسیار نزولی جمعیت معتادان در استان خواهیم بود.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.