به گزارش خبرآنلاین لرستان- همایش سالانه مأمورین قرائت کنتور با حضور مدیر عامل شرکت ،رابطین کاهش تلفات در سطح استان، مسئولین جمع آوری برق های غیرمجاز، رابطین مدیریت مصرف و پیک سایی، مدیران برق شهرستان ها و ستاد ، معاونین شرکت، مدیرعامل شرکت کامپیوتری مدد باختر و مدیرعامل شرکت مباشر در سالن بانک صادرات استان لرستان برگزار گردید.
گفتنی ست: همایش مذکور که با محوریت کنتور خوان ها،مأمورین تست و جمع آوری برق های غیرمجاز برگزار گردید بستر مناسبی ایجاد نمود تا ارزش کار نیروهای فوق در این راستا بیشتر شناخته شود.
مهندس فریدون خودنیا مدیرعامل شرکت توزیع برق در این همایش، اظهار داشت: الگوی اقتصاد مقاومتی که توسط مقام عظمای ولایت هرساله مطرح می شود و کلیه مسئولین و دست اندرکاران برآن اجماع دارند دیگر به یک وظیفه ی قانونی تبدیل شده و همه دستگاهها و سازمان ها موظف به اجرای آن هستند و اگر نگوئیم به اندازه واجبات دین اهمیت دارد کمتر از آنها نیست.
مدیرعامل برق لرستان ابراز داشت:در چند سال گذشته همایش های مختلفی توسط دستگاههای اجرایی با عنوان اقتصاد مقاومتی برگزار شده و هر کدام به نوعی خروجی خود را نمایان ساخته ولی نکته مهم اینجاست که فیدبک کار تأثیر خود را بر اقتصاد کشور بگذارد.
مهندس خودنیا ضمن بیان اینکه مقوله اقتصاد مقاومتی و تحقق آن ما را در جهان مطرح می کند و در جایگاه خود روی مفاهیم عملی و نظری آن حرف ها برای گفتن داشته باشیم اظهار داشت: مشخص نمودن چالش ها و موانع پیش روی اقتصاد مقاومتی اساس کار است و ما بایستی ابتدا آسیب شناسی ها و کارشناسی های لازم را انجام داده وسپس برنامه های اجرایی را در مسیر خود قرار دهیم.
وی افزود: آنچه می تواند ما را در رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی مأیوس کند نوع نگرش ها ، رفتارها و زیر ساخت های اقتصادی کشور است که این نوع شاخص ها خود نقش بسیار تعیین کننده ای در رسیدن یا عدم رسیدن به مقوله اقتصاد مقاومتی دارند.
در ادامه همایش مهندس حسینی مهر مدیر دفتر کنترل پروژه و دبیر کمیته عالی کاهش تلفات مطالبی را در خصوص اقدامات انجام شده توسط آن کمیته و رابطین کاهش تلفات جهت رسیدن به اهداف متعالی شرکت عنوان نموده و بیان داشتند : یکی از مصادیق و الگوهایی که می توان در قالب طرح اقتصاد مقاومتی به موعد اجرا گذاشت و از هدر رفت سرمایه های شرکت جلوگیری کرد بحث کاهش تلفات می باشد که سالیانه میلیاردها تومان ذخیره انرژی و ریالی را برای شرکت به دنبال دارد.
سخنران بعدی آقای مهندس طاهری مدیرعامل شرکت کامپیوتری مدد باختر بود که ایشان نیز مطالبی را در خصوص کنتورخوان ها و صدور صورت حساب ها عنوان نمودند.
در پایان آقای مهندس چنگیز شیرازی مدیر امور مشترکین در خصوص جمع آوری برق های غیر مجاز، پیک سایی و مدیریت مصرف و تست لوازم اندازه گیری مطالبی را بیان نموده و ابراز داشتند: نقش جمع آوری برق های غیرمجاز، تست صحیح و به موقع لوازم اندازه گیری، پیک سایی و مدیریت مصرف در حوزه برق و در رسیدن به اقتصاد مقاومتی بسیار تأثیر گذار بوده و با همت پرسنل زحمت کش شرکت و نیروهای پیمانکاری می توان گامهای موثری را در این زمینه برداشت.
مدیر امور مشترکین فرهنگ سازی و ایجاد بسترهای مناسب جهت افزایش آگاهی مردم در خصوص کاهش تلفات و اقتصاد مقاومتی را از قدم های توسعه و آبادانی دانست و ابراز داشت: با توجه به اینکه مردم فهیم استان لرستان مردمی فرهنگ پذیر و همگام با دولت می باشند ما باید سعی کنیم بیشتر تمرکز خود را متوجه فرهنگ سازی نموده و قطع به یقین در این زمینه موفقیت های چشمگیری حاصل خواهد شد.
مهندس شیرازی در ادامه همکاری های لازم در خصوص چگونگی رسیدن به اهداف شرکت در زمینه های فوق را تشریح و مأمورین قرائت که بیشترین سهم در زمینه کاهش تلفات را دارند به عنوان طلایه داران و پیشانی شرکت های توزیع قلمداد کرده و خواستار جدیت و همیت بیشتر آنان در حوزه کاری خود شدند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 660814
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.