به گزارش ایرنا ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار لرستان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان که در محل استانداری لرستان برگزار شد گفت: برای محقق شدن این سند باید همانند سال گذشته ، تعامل و همکاری خوبی بین دستگاه های اجرایی مختلف وجود داشته باشد.
مهرداد غضنفری افزود: با توجه به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال ، باید بخش تولید بیشتر مورد توجه قرار گیرد چون هر تولیدی رونقی بدنیال دارد و متعاقب آن خدمات رشد خوبی خواهند داشت و توسعه صادرات و افزایش اشتغال صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه ارتقای تولید و تامین مالی و سرمایه گذاری اساس انجام این کار است ، گفت: امسال در تحقق سند اشتغال سهم بانک های خصوصی در مقایسه با پارسال بهتر شده به اینصورت که سهم 15 درصدی سال گذشته امسال به 35 درصد افزایش یافته است.
غضنفری گفت:سال گذشته نقش آفرینی بانک های خصوصی بسیار پایین بود اما با توجه به اینکه بانک های خصوص منابع عظیمی در اختیار دارند امسال سهم بیشتری برای آنها درنظر گرفته شده است.
معاون استاندار لرستان با بیان اینکه توسعه و تامین تکنولوژی بسته دیگر مورد توجه در سند اشتغال است اضافه کرد: یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی دانش بنیان بودن است و در این زمینه سال گذشته استفاده از تکنولوژی خارجی به بهترین وجه در کشت و صنعت لرستان صورت گرفت.
غضنفری با اشاره به اینکه با تلاشی مضاعف باید بتوان به ارقام مد نظر در سند تولید و اشتغال استان دست یافت ، گفت: در سند اشتغال امسال سهم بخش خصوصی، سهم هلدینگ ها و سهم اعتبارات دولتی گنجانده شده است و باید همکاری خوبی بین دبیرخانه ، دستگاه های اجرایی، بانک های عامل و سرمایه گذار وجود داشته باشد تا بتوان اهداف سند را محقق کرد.
1920/6060
خبرنگار:مهری دریکوند**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.