به گزارش خبرآنلاین لرستان- این مراسم با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان، سرهنگ رحیمی و سرهنگ حیات الغیب از سرداران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، امام جماعت و کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در محل نمازخانه این اداره کل برگزار شد.
مهندس علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در سخنانی با تبریک این روز بزرگ گفت: اینکه حضرت امام(ره) فرمود «خرمشهر را خدا آزاد کرد» عین حقیقت است و روز به روز در خاطرات رزمندگان شواهدی برای این سخن گهربار می شنویم و می خوانیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: خرمشهر در طول تاریخ چهار بار اشغال شده که هر بار قسمتی از خاک وطن را برای بازپس گیری آن واگذار کرده ایم تنها زمانی که حتا یک وجب از خاکمان را برای آزادسازی خرمشهر ندادیم سوم خرداد۶۱ بوده است.
زندی فر گفت: این مراسم با دو هدف گرامیداشت آزادسازی خرمشهر و پرده برداری از یادمان شهدای راهداری و شهدای مدافع حرم لرستان برگزار شده است.
وی خاطرنشان کرد: هدف از نصب یادمان شهدا در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان این است که فراموش نکنیم آرامش امروز ما مرهون خون شهدا و ایثارگری همه رزمندگان دفاع مقدس است.
در ادامه سرهنگ رحیمی از نیروهای سپاه حضرت ابوالفضل (ع) ضمن روایت خاطرات و آموزه هایی از هشت سال دفاع مقدس گفت: برگزاری چنین مراسمی در راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان نشان از روحیه بسیجی مدیر و کارکنان این مجموعه دارد.
وی حضور مدیران و توجه به برگزاری مراسم یادمان شهدا را مایه دلگرمی بسیج و یادگاران دفاع مقدس دانست.
رحیمی با اشاره به گزینه های دشمن برای دلسرد کردن مردم از انقلاب اسلامی گفت: دشمنان بعداز مایوس شدن از گزینه های انزوای ایران، محاصره اقتصادی و جنگ، با رویکرد شبیخون فرهنگی وارد شدند.
راوی دفاع مقدس؛ جهاد فرهنگی مبتنی بر آموزه های اسلام را مهمترین راه مبارزه با شبیخون فرهنگی عنوان کرد و گفت: امروز رویکرد دشمن، بدبین کردن مردم نسبت به ولایت فقیه است پس باید با استواری از جایگاه ولایت فقیه دفاع کرد. همه وظیفه داریم از ولایت فقیه پیروی کنیم.
در ادامه یادمان شهدای راهداری و شهدای مدافع حرم لرستان رونمایی و نماز ظهر و عصر اقامه گردید.
همچنین در حاشیه این مراسم مراد روشنی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اهداء لوح سپاس از تلاشهای مهندس زندی فر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کرد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 656927
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.