به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با بیان اینکه قدرت ملی تعیین کننده است نه قدرت نظامی، افزود: آل سعود تازه به دوران رسیده است و حتی الفبای سیاست را بلد نیست.
وی به حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: کشوری که انتخابات را با 40 میلیون رأی برگزار می کند یعنی به همین اندازه نیروی آماده دارد.
نماینده ولی فقیه در لرستان نا امیدی از غیر خداوند متعال را موجب پیروزی دانست و افزود: ایران اسلامی با وجود خداوند بزرگ از هیچ قدرتی هراس ندارند.
وی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، این واقعه بزرگ را یک سیلی محکم به صورت زورگویان جهان دانست و گفت: کشورهای دیکتاتور منطقه به ویژه عربستان سعودی بدانند که آزموده را آزمودن خطاست و شیطنت ها و بازی های کودکانه آنها در برابر اراده ملت بسیار ناچیز است.
جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان نیز در این آیین با بیان اینکه زمان وعده های انتخاباتی به پایان رسیده است، گفت: اکنون زمان آن است که مسائل اساسی کشور و در رأس آنها پیاده سازی الگوی اقتصاد مقاومتی برای حل معضل بیکاری، رکود و افزایش تولید و اشتغال در اولویت کاری مسئولان اجرایی کشور قرار گیرد.
سردار حبیب‌ الله توکلی وظیفه اصلی سپاه را پاسداری از انقلاب و جهاد کبیر دانست و افزود: علت اصلی تهمت هایی که علیه سپاه مطرح می شود همین ایستادگی در مسیر انقلاب و حفظ روحیه انقلابی و اسلامی است.
وی آزادی خرمشهر را درس امروز ملت ایران در برابر زیاده خواهی مستکبران دانست و گفت: همه آن کسانی که در جبهه خرمشهر به صدام کمک می کردند، امروز نیز در پشت پرده جنگ در سوریه و عراق و یمن هستند.
سردار توکلی افزود: دشمنی که ما را حامی تروریسم می خواند خود به یاری تروریست ها در همه نقاط جهان شتافته است اما بزودی در برابر ندای آزادی خواهی مسلمانان شکست سنگینی خواهد خورد.
7264/3022
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.