به گزارش خبرآنلاین لرستان- مدیر عامل شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر در گفتگو با خبرآنلاین گفت: این محصول غنی شده از آنتی اکسیدان های قوی طبیعی از جمله چای سبز، شیرین بیان و گل همیشه بهار و ...است.
دکتر حسین جهانگیر افزود: پـاکسازی منـافذ پـوست، از بین رفتن جوش های سرسیاه و جای جوش و از بین رفتن چربی اضافی پوست و آلودگی های سطحی از مهمترین ویژگی های این محصول است.
وی با بیان این که کربن فعال در بیان عامیانه به نام زغال معروف است ،افزود: این ماده به دلیل خواص آنتی باکتریال، ضد بو و ضد عفونی کننده از دیرباز مورد توجه بوده است.
دکتر جهانگیر ادامه داد: پودر کربن فعال در صنعت پزشکی برای جذب مواد سمی کاربرد دارویی دارد که در این محصول نیز با توجه به قدرت جذب بالای آن، چربی های اضافی پوست و هرگونه آلودگی های محیطی و گرد و غبار را به خود جذب می کند.
مدیر عامل شرکت تحقیقاتی تولیدی و دانش بنیان داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر با اشاره به این که زغال فعال به این منافذ اتصال یافته و مانع اتصال این مواد آلوده به پوست می شود، اظهار داشت :همچنین این ماده با لایه برداری سلول های مرده ی پوست، پوستی شاداب و جوان برای شما به ارمغان می آورد.
دکتر جهانگیر گفت: ماسک لایه بردار کربنی هربکس علاوه بر استفاده از کربن به عنوان یکی از مواد مؤثره، با به کارگیری عصاره های نظیر چای سبز و شیرین بیان به دلیل ترکیبات پلی فنل و خواص آنتی اکسیدانی قوی آنها موجب روشن شدن پوست می شود.
وی افزود: مهم ‌ترین و قوی‌ترین آنتی ‌اکسیدان چای سبز ترکیبی به نام اپی‌گالوکاتچین‌گالات موسوم به EGCG می‌باشد که در مبارزه با رادیکال های آزاد و در نتیجه جلوگیری از سرطان پوست و همچنین در درمان و پیشگیری از آکنه مؤثر می باشد.
دکتر جهانگیر ادامه داد : استفاده از عصاره شیرین بیان به عنوان یک عنصر طبیعی در فرمولاسیون ماسک لایه بردار کربنی هربکس، به دلیل ترکیبات ساپونین معروف به (glycyrrhizic acid) و فلاونوئیدها، باعث روشن شدن و درمان لک های پوستی که به علت نور مستقیم آفتاب، عوارض ناشی از بارداری و یا مصرف برخی داروها ایجاد می شوند باعث کنترل ملانین پوست گشته و از ایجاد لک و کک و مک جلوگیری می کند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 655554
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.