به گزار ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز سه شنبه در همایش طلایه داران تبلیغ ویژه مبلغین لرستان در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه اساس کار حوزه تبلیغ می باشد اظهارکرد: علما و روحانیت و مبلغان دینی به عنوان سرمایه های عظیم برای کشور به حساب می آیند و ماه مبارک رمضان یک فرصت طلایی برای ما بوده که به تبلیغ دین و مکتب اهل بیت بپردازیم.
وی از ماه مبارک رمضان به عنوان یک سفره الهی نام برد که باید از این سفره معنوی استفاده کرد و افزود: نزول قرآن، شب قدر و روزه گرفتن مختص این ماه از فضیلت های ماه رمضان بوده که باید روحانیت با تبلیغ ، نگهبان دین مردم باشند.
وی با بیان اینکه سبک زندگی دینی مردم در جامعه بسیار مورد توجه است و دشمنان سعی در تغییر این سبک در کشور هستند گفت: امروزه جامعه دچار بحران بی هویتی شده و راه نجات آن سوق دادن مردم به معنویت است.
وی اضافه کرد: راه تعامل باجوانان ارشاد و هدایت بوده و در پاسخگویی شبهات دینی با جوانان نباید مجادله صورت گیرد.
آیت الله میرعمادی ادامه داد: حفظ پایگاه دین مهم بوده و مسجد پایگاه و سنگر روحانیت است و باید در این زمینه امامان جماعت تلاش کرده و این سنگر را حفظ کنند.
وی با اشاره به اینکه نماز جمعه پایگاه دین بوده و اگر از این سنگر محافظت نکنیم دچار مشکل خواهیم شد افزود: امر به معروف و نهی از منکر، زکات، تفسیر قرآن از نکات مهم دین می باشد که باید توجه ویژه ای در این زمینه صورت گیرد.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.