به گزارش خبرآنلاین لرستان ،خدانظر دریکوند با اعلام این خبر افزود : ثبت سفارش کتب درسی از طریق سامانه‌های www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com انجام می‌شودو به دو صورت انفرادی و گروهی می توان اقدام به ثبت سفارش کتب درسی کرد .

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که دانش‌آموز اطلاعات کتب درسی را به درستی ثبت نکند ، امکان اصلاح سفارش نیز در نظر گرفته شده است.

دریکوند در ادامه با اشاره به اصلاح سفارشات از طریق سامانه افزود: در صورت جا به جایی دانش‌آموز در سطح مدارس همان استان و ثبت اطلاعات در مدرسه‌های مبداء و مقصد، اطلاعات محل تحویل کتاب دانش‌آموز به طور خودکار در سامانه اصلاح می‌شود و دانش‌آموزان می‌توانند کتاب‌های درسی را در مدرسه جدید تحویل بگیرند اما اگر جا به جایی به مدارس استان دیگر باشد، دانش‌آموز باید تا قبل از صدور حواله از منطقه به مدرسه، اصلاح سفارش کند تا کتاب‌های درسی در مدرسه جدید تحویل داده شود.وی در پایان تصریح کرد: معلمان نیز از تاریخ 15شهریور ماه سال جاری برای سفارش کتاب‌های درسی و بسته‌های آموزشی مورد نیاز با مراجعه به سایت در قسمت «سفارش تک جلدی کتاب‌های درسی و بسته آموزشی» ثبت سفارش کنند تا کتب از طریق پست به آدرس آنان ارسال شود

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 653728
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.