اسمااسماعیل پور،خبرآنلاین لرستان،شهردار پلدختر در گفت و گو با خبرنگارخبرآنلاین درپلدختراظهار داشت: امسال در و دیوار خانه ها ، مغازه ها ، ادارات ، میدان های شهر ، جدول های کنار خیابان ، تابلوهای راهنمایی از گزند پوسترهای تبلیغاتی و رقابت های کاغذی کاندیداهای شورای شهر در امان بود .
جهانگیر اکبری گفت: این در حالی است که دوره های گذشته رقابت های کاغذی به اوج خود رسیده و درو دیوار شهر صحنه ی رقابت پوسترهای روتوش شده و چهره شهراز وجود تبلیغات کاغذی و سنتی آلوده شده بود.
اکبری افزود: نامزدهای شورای شهر پلدختر در این دوره انتخابات به قانون پایبند و در یک حرکت قانونی چهره شهر را سالم نگه داشتند و مانع چسباندن پوستر تبلیغاتی به در و دیوار شهر شدند .
شهردار پلدختر گفت: امسال ازهمان دقایق شروع رسمی تبلیغات انتخاباتی این مهم درمکان هایی که از قبل تدارک وجانمایی وبه این امر اختصاص داده شده بود انجام شد.
وی افزود: درانتخابات های دوره های قبل تبلیغات نامزدها موجب ازبین رفتن زیبایی چهره شهر می شد به گونه ای که بعداز انتخابات اولویت امورشهرداری نظافت پاک سازی وبرگرداندن چهره واقعی شهر بود که بی تردید دغدغه ای برای مجموعه شهرداری محسوب می شد.
اکبری گفت : با اختصاص مکان هایی مشخص به تبلیغات نامزدها هم زیبایی شهرمحفوظ و درامان مانده وهم این که با این اقدام حقوق سایر شهروندان پایمال نمی شود.
شهردار پلدختر گفت: بااین اقدام وبسترسازی مناسب جهت تبلیغات شوراها در شهر پلدختردیگربه مبلمان شهری لطمه ای وارد نشد ودرختها درودیوار وفضای شهر ازتبلیغات درامان بود و این اقدام علاوه بر ناپاک نکردن چهره شهر رضایتمندی شهروندان را به همراه دارد.

 

 

46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 651136
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.