رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خرم‌آباد گفت: صدا و سیما در دولت روحانی بر خلاف روند تاییدی که در دولت احمدی نژاد در پیش گرفته بود مثل دولت هفتم و هشتم سراپا نقد بوده است.

به گزارش ایلنا در خرم‌آباد، محمد رضایی در گفتگو با ایلنا، با اشاره به پیشینه اصلاحات در کشور گفت: اصلاحات یک جریان فکری و سیاسی با قدمت بیش از 150 سال است که آغاز آن به انقلاب مشروطه و نیاز مردم به داشتن عدالتخانه و دادگستری با محوریت قانون و با هدف محقق ساختن عدالت، آزادی و قانونمندی بازمی گردد.

وی گفت: وقتی بعد از 70 سال به اهداف اصلاحی نرسیدیم دوباره در سال 75 اصلاحات که مردم تشنه و خریدار آن بودند، مطرح شد و تا محقق شدن اهدافش و نو شدن رفتار و قوانین و مشق‌های سیاسی که لازمه هر دولت و حکومت است، ادامه خواهد داشت.

رضایی به پیوند گریز ناپذیر اصلاحات با تجددخواهی و مدرنیزاسیون اذعان کرد و گفت: بین اصلاحات و اعتدال تمایزی قائل نیستم.

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان عنوان کرد: با توجه به افراط و تفریط دولت گذشته که با سوء استفاده از اعتقادات دینی و انقلابی مردم، آسیب‌های جدی در داخل و خارج به کشور وارد ساخت، روحانی با هوشمندی بالا بحث اعتدال که نیاز مبرم جامعه بود برای دنبال کردن اهداف اصلاحی، را مطرح کرد و اعتدال یک روش است تا یک جریان سیاسی.

رضایی آگاهی بخشی و جلوگیری از انفجار ماحصل اختناق اطلاعاتی را روندی اصلاحاتی در دولت روحانی خواند و به غیرممکن بودن محصور و محدود کردن مردم به دسترسی اطلاعات اشاره کرد.

این کنشگر سیاسی اصلاح طلب ضمن انتقاد از روند مناظره ها تصریح کرد: علمداران حوزه اخلاق و دین از بدترین شیوه‌ها مثل ورود به حریم خصوصی افراد، تهمت و افترا برای فریب اذهان عمومی و رسیدن به قدرت استفاده می کنند و مناظره ها مهر تاییدی بر فدا کردن ارزش های معنوی و انقلابی جریانات سیاسی در ارضای حس جاه طلبی افراد است.

وی در پایان یک جانبه عمل کردن و در اختیار یک جریان فکری قرار گرفتن را دلیل تردید مردم به صدا و سیما عنوان و خاطر نشان کرد: صدا و سیما در دولت روحانی برخلاف روند تاییدی که در دولت احمدی نژاد در پیش گرفته بود مثل دولت هفتم و هشتم سراپا نقد بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.