به گزارش خبرنگار ایرنا محمدباقر قالیباف عصر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه هر سال به تعداد این جمعیت اضافه می شود افزود: چطور یک مدیر به خودش اجازه می دهد بگوید نمی شود؛ این جوان چه کند.
قالیباف با اشاره به اینکه جمعیت متولدین سال 64 در حال حاضر یک ‌میلیون و 864 هزار نفر است، اظهار کرد: اگر شغل ایجاد نشود یک بحران بزرگ اجتماعی در کشور بوجود خواهد آمد.
وی با اشاره به اینکه در تهران رسمی داریم که برای هر طرح یک زمان سنج(تایمر) می گذاریم، اظهار کرد: برای ایجاد پنج میلیون شغل در کشور نیز این کار را انجام خواهیم داد.
قالیباف با اشاره به اینکه پس از جنگ هر روز هنگام اذان صبح بیرون از منزل هستم خاطرنشان کرد: بزرگترین گناه مدیران امروز ما این است که مردم را از صحنه خارج کرده اند؛ نه خودشان کار می کنند نه میگذارند مردم کار کنند.
وی با بیان اینکه در حوزه منابع انسانی کشور دارای سرمایه ای بزرگ است گفت: غصه ما اینجاست که می گویند نداریم و نمی شود.
وی همچنین با اشاره به راه اندازی سامانه کارانه برای جوانان جویای کار از طرف ستاد انتخاباتی خود، فیلتر شدن این سامانه را به 4 درصدی ها نسبت داد.
محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری، امروز(دوشنبه) در ادامه سفرهای تبلیغاتی خود به استان لرستان سفر کرده است.
حضور در گلزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و همچنین سخنرانی در جمع مردم از جمله برنامه های قالیباف در خرم آباد است.
3022
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری** انتشار دهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.