به گزارش ایرنا، محمد بیرانوندی روز دوشنبه در آیین افتتاح ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در پلدختر با بیان این که می خواهیم رقابت در جهت خدمت بیشتر و بهتر داشته باشم اظهار کرد: ما پیرو مکتب، نگاه و تفکری هستیم که معتقد است همه مومنان و مسلمین می توانند در کنار همدیگر با آسایش و آرامش زندگی کنند.
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمی خواهیم به هر قیمتی رقیب را از صحنه خارج کنیم و معتقد به رقابت سالم بوده و هستیم و بقیه را نیز به حرکت در این مسیر توصیه می کنیم.
وی گفت: بعضی از اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی سلیقه های مختلف را برگزیده اند که با همه وجود دست بوس آنهایی هستیم که در اردوگاه روحانی با هم کار می کنیم، نه تنها اصلاح طلبان بلکه اصولگرایانی که حاضر باشند در این زمینه همکاری کنند بر دستان آنها نیز بوسه می زنم.
بیرانوندی با بیان این که ما ایران را برای ایرانیان و تفکر اصلاح طلبی را برای همه می خواهیم گفت: حواسمان باشد که امروز رقابت انتخابات ریاست جمهوری، رقابت 2 کاندیدا نیست بلکه رقابت 2 تفکر است.
وی با بیان این که مردم ایران تجربه 2 تفکر را دارند، افزود: هر 2 تفکر تجربه خود را ارایه داده اند و شاید امروز تنها مصداق ها تغییر کرده باشد.
وی گفت: مردم با دید باز به مسائل نگاه کنند چنانچه در آخرین مناظره سه تن از یک تفکر در یک طرف و سه تن با تفکر دیگر در طرف دیگر قرار داشتند و در این مناظره اهداف به طور کامل روشن بود.
وی افزود: یک تفکر بر این باور است که مردم ولی نعمت هستند و معتقد است که برنامه ها و قانون ها کاغذ پاره نیست و قوانین جمهوری اسلامی باید مبنای همه امور باشد اما تفکر دیگر معتقد است که برنامه ها کاغذ پاره هستند و قوانین درون مملکت را به رسمیت نمی شناسند.
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی به حوزه فرهنگ اشاره کرد و گفت: در این حوزه ما معتقدیم وظیفه دولت ایجاد امنیت و آسایش برای مردم بوده و در همین راستا دولت فعالیت ها و اقدام های خود را جزو وظایف می داند.
بیرانوندی با بیان این که دولت ها وظیفه دارند آسایش و امنیت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را برای مردم فراهم کند، افزود: ما وظیفه داریم برای جوانان شغل ایجاد کنیم، اقتصاد را رونق بخشیم و تا جایی که توان داریم خدمت کنیم و مزید بر آن جوانان ما شادی و نشاط می خواهند.
وی گفت: امروز بسیاری از کارشناسان دنیا معتقدند که دیگر دهکده جهانی نیست و این که به دنیا بگوییم دهکده جهانی گذشت و می گویند میزگرد جهانی و قرار است همه دور یک میز جمع شویم که در این میز نباید ما منزوی شویم.
وی افزود: تحریم ها ظالمانه بود و واقعیت این بود که سهم ما از آن کم نبود بلکه درایت و مدیریت خیلی از امور را باید بکار می بردیم.
وی گفت: در تداوم این نسل هر چه دانایی بیشتر باشد احساس مسئولیت در سرنوشت کشور بیشتر است، ما تنها موظف به رای دادن نیستیم بلکه وظیفه ما آگاهی بخشی به کل جامعه است.
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یک رای بیشتر عزت و اعتبار بیشتر و یک رای کمتر، عزت کمتر می آورد، با همه وجود قرار است درراستای این عزت بیش از پیش تلاش کنیم.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی ** انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.