به گزارش ایرنا، ناهید پرویز پور روز یکشنبه در گردهمایی فرمانداران و دادستان های استان لرستان و جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی که در محل دادگستری لرستان برگزار شد با بیان اینکه این حوزه ها شامل شهرستانهای خرم آباد، بروجرد ، الیگودرز ، دلفان، دورود و کوهدشت هستند افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک در این 6 حوزه انجام شده و اطلاع رسانی به عموم مردم در مورد نحوه برگزاری و نحوه رای دادن در این شیوه از برگزاری انتخابات صورت می گیرد.
به گفته وی در همین زمینه کلیپی آموزشی توسط کمیته فناوری وزارت کشور تهیه شده که در فضای مجازی منتشر شده و علاوه بر اقدامات آموزشی دیگری نظیر برگزاری نمادین انتخابات الکترونیک تاکنون در فرمانداری های حوزه های مورد نظر برگزار شده است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان یادآور شد: برگزاری انتخابات به شیوه الکترونیک کار جدیدی نیست و قبلا هم انجام شده و با تمهیدات در نظر گرفته شده بدون کمترین نگرانی و با نهایت امنیت و سلامت امسال نیز برگزار خواهد شد.
پرویز پور با اشاره به اولویت چهار رویکرد اصلی در برگزار انتخابات پیش رو گفت: اجرای قانون، سلامت انتخابات، امنیت انتخابات و مشارکت مردم مهمترین رویکردهای اساسی در برگزاری انتخابات است که رعایت آنها همواره مورد توجه بوده است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان همچنین گفت: تاکنون ستاد فعالیت های تبلیغات انتخاباتی سه نفر از کاندیداهای ریاست جمهوری در استان تشکیل شده و روسای آنها معرفی و به فرمانداران ابلاغ شده است.
وی یادآور شد: سامانه اطلاعات و اخبار نیز راه اندازی شده است و تاکنون 2 هزار و 400 خبر مرتبط با فعالیت های انتخاباتی از این سامانه به وزارت کشور ارسال شده است.
پرویز پور گفت: موارد مرتبط با تخلفات انتخاباتی چه در فضای مجازی و واقعی چه از جانب خود کاندیداها و یا حامیان آنها شناسایی و تذکر داده شده است.
دوزادهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراها 29 اردیبشهت ماه برگزار می شود.
1920/6060
خبرنگار:مهری دریکوند**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.