مریم مهری : به گزارش خبرآنلاین لرستان ،پرویز ولی زاده  افزود: گفتمان این افراد این است که دولت چه کاری انجام داده است، اما ما باید بپرسیم مگر شما کشور را گل و بلبل به مردم تحویل دادید?
وی ادامه داد: عده ای این سوال را به وجود آورده اند اما نمی گویند که مملکت در چه شرایطی بود مگر در همان دولت نبود که عده ای می گفتند این دولت را امام زمان(عج) روی کار آورده است.
حجت الاسلام ولی زاده گفت : چرا این افراد نمی گویند که دولت خاتمی دلار را 904 تومان به احمدی نژاد تحویل داد و احمدی نژاد 4 هزار تومان به روحانی تحویل داد.
وی اضافه کرد: دولت خاتمی سکه را 99 هزار تومان به دولت احمدی نژاد تحویل داد ولی او سکه را یک میلیون و 300 هزار تومان به دولت روحانی ،تحویل داد.
حجت الاسلام ولی زاده تصریح کرد: مگر این افراد دولت را گل و بلبل تحویل داده اند که امروز با دروغ و سیاست و حقه بازی در صدد نادیده گرفتن تلاش های دولت هستند.
وی ادامه داد: دولت اصلاحات گوشت را 5 هزار و 100 تومان به دولت مهرورزی تحویل داد ولی آن دولت گوشت را 32 هزار تومان به دولت تدبیر ،تحویل داد اما این افراد حرفی در مورد تورم و کاهش آن در دولت تدبیر و امید نمی زنند.
وی گفت : همه می دانند که بنزین را دولت خاتمی 80 تومان به دولت احمدی نژاد تحویل داد ولی آنها بنزین را هزار تومان به دولت تدبیر و امید تحویل دادند.
حجت الاسلام ولی زاده اظهار کرد: متاسفانه ما با دولتی طرف بودیم که در چشم آدم نگاه می کردند و دروغ می گفتند و حتی می گفتند فلان مادر شهید خواب دیده است که این دولت را امام زمان (عج) به این شخص تحویل داده است و امروز هم با بداخلاقی و انکار اقدامات دولت ، می خواهند منکر تلاش ها و خدمات دولت شوند.
وی ادامه داد: اسلام شامل اعتقاد احکام و اخلاف است ولی عده ای دارند به مردم ظلم می کنند و دروغ را در جامعه ترویج می دهند.
حجت الاسلام ولی زاده خاطر نشان کرد: اگر کسی نماز نخواند به خودش ظلم کرده ولی اگر اخلاق در جامعه ای نباشد، آن جامعه دچار فساد می شود و در واقع دروغ جامعه را به فساد کشیدن است.
وی اظهار کرد: متاسفانه چیزی که در سال های قبل به خورد جامعه دادند، دروغ و بدگویی بود .
حجت الاسلام ولی زاده در بخش دیگری از سخنانش به نقش محوری مردم در جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: بعضی تصور می کردند که بعد از امام ،جمهوریت یک امر تشریفاتی است و جایگاهی برای مردم قایل نبودند.
وی افزود: متاسفانه این تفکر است که یاران امام (ره) و دوستان انقلاب را به خشم می آورد.
وی ادامه داد: طبق فرمایشات امان راحل باید سیاست و دیانت ما با هم باشد زیرا در جایی که سیاست و دیانت با هم باشد، دروغ و تهمت وجود ندارد.
وی تصریح کرد: امروز چیزی که انقلاب را تهدید می کند ،عنصری است که با تفکر امام و این که مردم سرنوشت خودشان را تعیین می کنند، مخالف است.
حجت الاسلام ولی زاده در این مراسم ضمن قددرانی از حضور همه اقشار از جمله کارمندان، فرهنگیان، دانشجویان، کسبه ، جوانان و نوجوانان و همه زنان و مردان در این مراسم، یاد،و خاطره شهدا و بزرگان لر و لرستان را گرامی داشت و این استان را میراث دار و حامی تمدن ایرانی اسلامی، عنوان کرد

46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 637607
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.