به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دبیر حزب اعتدال و توسعه و رییس ستاد انتخابات دکتر روحانی در گفتگو با خبرآنلاین گفت: با توجه شروع ایام انتخابات و تعدد ستادهای دکتر روحانی کاندیدای اصلی حزب اعتدال و توسعه وظیفه داریم در این راستا از ایشان حمایت کنیم.در واقع در راه حمایت از استان و تحقق توسعه نیازمند اطلاع رسانی هستیم و وظیفه داریم خطر ورود تفکرات دولت قبلی که موجب بر باد دادن ذخایر کشور شد را گوشزد کنیم.

حمید رشیدی تصریح کرد:کل برنامه های صدا و سیما برمبنای انتقاد از دولت تدبیر و امید است و گویا این مرکز رسالت اصلی خویش را گم کرده است. اما خوشبختانه مردم ما آگاه هستند و در بحث انتخابات به وضوح می توان دید که کانالهای تلگرامی از صدا و سیما سبقت گرفته اند.
دبیر حزب اعتدال و توسعه استان در خصوص بحث بیکاری تشریح کرد: با توجه به اینکه دردهه شصت کنترل موالید نداشتیم و جمعیت سرسام آوری درمقطعی زمان بالا رفت که هم اکنون دوران تحصیل این قشر به پایان رسیده و در مرحله ورود به بازار کار قرار دارند اما دولت قبلی نیز شرایط بازار کاری برای آنان فراهم نکرد.
در دولت قبل طی هشت سال گذشته با فروش 700 میلیارد دلار نفت فقط 600هزار شغل ایجاد شده در صورتی دولت تدبیر و امید تا پایان سال 95 با توجه به افت قیمت نفت فقط با درآمد 40 میلیارد دلار بالغ بر 750هزار شغل ایجاد کرده است.
وی عنوان کرد: رابطه مستقیمی بین رشد اقتصادی و اشتغال وجود دارد که هر چه میزان رشد اقتصادی بالاتر برود به همان نسبت اشتغال نیز بیشتر خواهد شد. ولی گاه برخی از شهروندان به دلیل عدم آگاهی می گویند:دولت روحانی کاری انجام نداده است.آیا غیر از این است که این دولت ذخایر موجود را از دولت قبل تحویل گرفته است!که البته تاکنون نیز نسبت به ذخایر موجود از برنامه ها پیشی گرفته است.
دبیر حزب اعتدال و توسعه استان خطاب به مردم گفت:با حضوری پرشور در عرصه انتخابات برای ایران و اسلام پای صندوقهای رای باشید.بدانید دولت روحانی برای مردم کارهای بسیاری انجام داده و همین مهم که ایران را از بحران جنگ بین المللی نجات داده برای دفاع از دکتر روحانی کفایت می کند.
آگاه باشد که که به هشت سال دزدی و چپاولهای گذشته بازنگردیم.
دولت بی انضباطی که سازمان برنامه را به علت عدم توان بازخواست منحل کرد.
هشت سالی که گذشت بابک زنجانی و خاوری ها را رقم زد و مدیران نجومی و املاک نجومی و...
تثبیت قیمتها در دوران ریاست جمهوری دکتر روحانی از دیگر کارایی های این دولت است پس بیایید با مشارکت بالا اجازه ندهیم دولت قبلی تکرار شود.
شورای شهر اصلاح طلبان کارمدی بیشتری دارد
حمید رشیدی در بحث شورای شهر، ورود افراد پاکدست و متخصصین به شورا عامل توسعه شهر عنوان کرد و افزود:از آنجایی که اعضای شورا در انتخاب شهردار نقش دارند،رای مردم در توسعه شهر و زندگی روزمره خودشان تاثیرگذار خواهد بود.
وی در این راستا خاطر نشان کرد:شورا یک کار تیمی و گروهی ست و در حقیقت رای دادن به شخص خیانت به شورا ست. مردم بایستی به نقطه ای برسند که به تشکیل یک تیم های قوی ،کوشا و منسجم در تصمیم گیری های شورای شهر بیندیشند.و بی شک تک تک رای دادن و انتخاب فردی باعث اختلاف سلیقه و از هم پاشیدگی انسجام شورا می شود.
رییس ستاد انتخابات دکتر روحانی بیان داشت: قطعا شورای اصلاح طبلان لیست خواهد داد لذا توصیه من به مردم عزیزمان با توجه به اینکه بینش اصلاح طلبی دارند این است که به اصلاح طلبان رای بدهند.زیرا برنامه های های منظمی داریم و طیف مقابل ما با توجه اینکه حاکمیتش در سیستم دولتی ضعیف است نمی خواهد مسائل سیاسی را با برد در شورای شهر عنوان کند لذا این مردم هستندکه باید به خاطر آبادانی شهر خودشان به اصلاح طلبان رای بدهند.
حمید رشیدی عملکرد شورای شهر ادوار گذشته را بدین شرح ارزیابی کرد:
دردور اول که شورای اسلامی شهر نوپا بود طبیعتا عملکرد نیز خیلی کارآمد نبود زیرا تجربه ای نداشتند.من در دور دوم افتخار خدمت به شورای اسلامی شهر را داشتم.گفتنی ست در این دوران شورای شهر خرم آباد به عنوان یکی از ده شورای نمونه کشوری برگذیده شد و یکی از علتهای این انتخاب، وجود افرادی با سوابق کار اجرایی و تصمیم گیری های تخصصی مبتنی بر منطق بود.
شورای دور سوم با افزایش دوساله ای که به وجود آمد، مقداری عملکردش نسبت به دورهای قبل بسیار ضعیف تر بود.
شورای دور چهارم متاسفانه به علت همزمانی با ایام انتخابات ریاست جمهوری رضایت بخش نبود. در بحث شمارش آرا اتفاقات ناخوشایندی افتاد و بسیاری شاهد بودند که این تقارن موجب شد نتیجه انتخابات باب میل و مورد رضایت شهروندان نباشد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 636718
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.