به گزارش خبرآنلاین لرستان- در این همایش که با حضور دکتر محمدبیرانوندی نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی، دکتر خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، دکتر رفاهی رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان لرستان، سرهنگ چغلوند فرمانده پلیس راهور استان،عیدی مشاور رئیس و مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی، رشیدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی، نورخدایی مدیر روابط عمومی استانداری لرستان و جمعی از مسئولین و پرسنل مرکز فوریت های پزشکی استان برگزار شد، دستاوردهای این مجموعه به نمایش گذاشته و از پرسنل فعال این مجموعه تقدیر به عمل آمد.
در این همایش رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه دستاوردهای این مرکز را در راستای طرح تحول سلامت تشریح کرد.
دکتر رفاهی عنوان کرد: خوشبختانه در سالی که پشت سر گذاشتیم تحولات خیلی خوبی را در امر تجهیزات، نیروی انسانی و امکانات ارتباطی شاهد بودیم. وی ادامه داد: ما به لحاظ کمی تعداد پایگاههای جاده ای، نیروی انسانی متخصص، امکانات ارتباطی از جمله اتوبوس آمبولانس و بالگرد هوایی را ارتقا دادیم. دکتر رفاهی همچنین از همکاری سایر سازمان ها من جمله هلال احمر، پلیس راه و آتش نشانی در راه تحقق برنامه های مرکز فوریت های پزشکی تقدیر و تشکر کرد.
دکتر محمد بیرانوندی در این همایش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه برگزاری این همایش را اقدامی مناسب و ارزشمند از سوی مرکز فوریت های پزشکی تلقی کرد. نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: این همایش در واقع بررسی عملکرد است و از دو جنبه می توان به آن نگاه کرد. وی ادامه داد: اگر نگاه ما مقایسه ای باشد یعنی نسبت به دوران گذشته که باید عنوان کنم نسبت به گذشته موفقیت های خوبی داشتیم و جای تقدیر دارد اما اگر معیار عملکرد استانداری باشد یعنی خودمان را با شرایط ایده آل مقایسه کنیم که در این صورت باید تلاش هایمان را همچنان ادامه دهیم. دکتر بیرانوندی با اشاره به این موضوع که تأمین سلامت از وظایف ذاتی و مهم دولت ها می باشد ابراز داشت: طرح تحول سلامت که در همین راستا توسط دولت یازدهم به اجرا درآمد جزو دو طرح موفق و برتر می باشد. وی خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه امکانات بهداشت و سلامت هدف اصلی این طرح است که بخشی از آن را مرکز فوریت های پزشکی بر عهده دارد و خوشبختانه ما امروز شاهد عملکرد موفق این مجموعه هستیم.
دکترحبیب اله خجسته نیز در این همایش و در ادامه ی صحبت های نماینده مردم در مجلس از طرح تحول سلامت به عنوان اقدام دولت یازدهم از شعار تا عمل یاد کرد با اشاره به فرموده ی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند وقتی کسی در کشور بیمار می شود به جز رنج خود بیماری نباید دغدغه ی دیگری داشته باشد، گفت: اجرای طرح تحول سلامت در همین راه و در راستای نظرات معظم له می باشد. وی همچنین ابراز داشت: دانشگاه علوم پزشکی در چند سال اخیر خدمات شایانی را به موازات اجرای طرح تحول سلامت به مردم روا داشته است که مرکز فوریت های پزشکی ویترین این خدمات است. خجسته پور در ادامه به نیابت از دولت از تمامی زحمات پرسنل خدوم فوریت های پزشکی تشکر و قدردانی کرد. معاون سیاسی امنیتی استاندار در پایان شخصا با اهدا لوح و هدایایی از زحمات محمد نوری زاده تکنسین مرکز فوریت های پزشکی شهرستان خرم آباد که در حین مأموریت و خدمت رسانی به مردم محروم دچار مصدومیت شدید از ناحیه کمر و پا شده است تقدیر کرد.
گفتنی است در پایان همایش از زحمات پرسنل فعال فوریت های پزشکی در شهرستان های مختلف استان با حضور مسئولین تقدیر و تشکر شد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 636178
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.