به گزارش خبرآنلاین لرستان ،مدیرعامل شرکت درجلسه اقتصاد مقاومتی آبفای لرستان عنوان کرد:در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی عملیات اجرایی تصفیه خانه شهرهای ازنا،کوهدشت ،دورود،الشترونورابادآغازشده است. 

حمیدرضا کرم وندرئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای لرستان ضمن تقدیر از تلاش و کوشش مجموعه کارکنان شرکت در سپری نمودن مشکلات سال 95 ، هدف از برگزاری این نشست را تصمیم گیری برای سال 1396 با مقتضیات جدید و امکانات پیش رو عنوان کرد.

وی وجود نیروهای متخصص و کارآمد را از افتخارات شرکت برشمرد و افزود: با تکیه بر علم و دانش و هوش کارکنان و برنامه ریزی با مقتضیات زمانی و آنالیز شرایط موجود و همچنین ترسیم نقشه راه به هدف خواهیم رسید.

مدیرعامل آبفای لرستان با تأکید بر تدوین برنامه های واقع گرایانه و قابل اجرا در حوزه معاونت ها تصریح کرد: توانمندسازی شرکت در تمامی ابعاد مهمترین هدف است و مهمتر از آن حوزه منابع انسانی است که با تلاش کارکنان شرکت به رشد و اعتلا خواهد رسید.

حمیدرضا کرم وند  در ادامه افزود: توانمندسازی همکاران موجب توانمندسازی شرکت خواهد شد و آبفای لرستان نیازمند کارکنان فداکاری است که با در نظر گرفتن منافع جمعی به بالندگی و پویایی شرکت توجه داشته و در ارائه بهتر خدمات کوشا باشند.

مدیرعامل آبفای لرستان همچنین یادآور شد: راهکار دیگر برای عبور از بحران ، کاهش پرت آب خواهد بود که موجب جذب درآمد بیشتر می شود و این موارد باید بعنوان شعار شرکت در سالجاری مدنظر قرار گیرد و برای رسیدن به این اهداف با جدیت تلاش نمود.

وی ادامه دادخوشبختانه با اقدامات انجام گرفته موفق شدیم عملیات اجرایی تصفیه خانه های فاضلاب شهرهای ازنا، دورود، الشتر، کوهدشت و نورآبادرا که یکی از مطالبات مردم این شهرها بوده به وسیله پیمانکاران توانمند آغاز کنیم و از معاونت مهندسی می خواهیم که نسبت به نظارت مستمر اهتمام ورزیده تا شاهد سرعت در اجرایی شدن این پروژه های مهم در زمان های مقررباشیم.

وی همچنین در خصوص این پروژه ها گفت حدود 1000نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی صورت گرفته که دقیقا در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص شعارسال می باشد. .

وی در پایان مجموعه کارکنان شرکت را خانواده بزرگ آب و فاضلاب عنوان کرد و گفت: با تلاش جمعی و حرکت در قالب برنامه مناسب این شرکت می تواند جایگاه خود را در کشور ارتقاء دهد و شاهد رشد و اعتلاء شرکت باشیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 635263
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.