به گزارش خبرآنلاین لرستان ،به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و گرامیداشت روز جانباز جمعی از جانبازان قطع عضو لرستان به قله 300 متری هشتاد پهلو در خرم آباد صعود کردند.

در این صعود جمعی که مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و جمعی از همکاران ستاد استان با جانبازان همراه بودند، بعد از گذر از دامنه و مسیر کوه به قله صعود کردند و پرچم جمهوری اسلامی را در این ارتفاع به افتخار تمام جانبازان به اهتزاز درآوردند.

مراد روشنی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در این جمع ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز جانباز گفت: شهدا و جانبازان و رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس عزت، افتخار و سربلندی را برای نظام کسب کردند و شما یاران و همراهان و همرزمان شهدا و عزیزانی هستید که دل در گرو یاد و نام شهدا و امام عزیز و ارزشهای الهی داشته و دارید.

وی گفت: جانبازان عزیز، شهدای زنده و انسانهای وارسته ای هستند که بنا به فرمایش رهبری جانبازان هر لحظه شهید می شوند و اجر شهادت دارند. و برای ما توفیقی است که امروز در خدمت شما باشیم و در خدمت جانبازان قطع عضو به نمایندگی از همه جانبازان استان که یکی از قله های مرتفع استان را فتح کنیم که این صعود نشان از به یاد بودن رشادتها و جانفشانی‌های شهدا و جانبازان است که باید آن را قدر بدانیم و روحیه شهادت طلبی و ایثار و شهادت را در خود افزایش دهیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 635261
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.