به گزارش ایرنا در این دیدار که عصر دوشنبه در ورزشگاه خانگی خونه به خونه بابل برگزار شد، تیم فوتبال خیبر خرم آباد با نتیجه چهار بر 2 مقابل میزبان خود شکست خورد و با لیگ دسته یک وداع کرد.
حسین بهاروند و مهدی عبدی در دقایق پنج و 82 برای خیبر و حمید کاظمی، روح الله باقری و محمد حسین باباقلی در دقایق 44، 72 ،92 و 97 برای خونه به خونه گلزنی کردند.
مهیار احمدخانی، فرزاد بهاری، محسن طرهانی، مسعود ستاری، امیر منصوریان، مهدی عبدی، وحید همراز، احمد جعفری، محمد بیرانوند، یاسر درویشی و حسین بهاروند یاران داوود حقدوست در تیم خیبر در این دیدار بودند.
میکاییل ایمن تراج، رامتین سلیمان زاده، محمد علیزاده، مهران فرضیات، حامد زمانی، پژمان نوری، میثم نقی زاده، سعید صادقی، مجتبی رمضانی، حمید کاظمی و روح الله باقری یاان نادر دست نشان در آن سوی میدان بودند.
یاسر همرنگ داور وسط و اسد حاج محمودی و حسین رحیمی پور اورا در امر قضاوت یاری کردند.
خیبر با 34 باز و 34 امتیاز در رده شانزدهم جدول هجده تیمی این رقابت های جای گرفت و به همراه تیم های فولاد یزد و استقلال اهواز به دسته 2 فوتبال کشور سقوط کرد.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.