وی گفت: باید توجه داشت انتخاب و انتخاب گری یکی از شان و شئونات والای انسانی ست که ماطوف به اراده و اختیار است و در باب اهمیت این فضیلت باید گفت: همه ما انسانها صاحب اراده و دارای قدرت اختیار هستیم و در واقع وجه تمایز انسانها با سایر مخلوقات در همین اختیار و تفکر است که هیج کس نمی تواند تفکر،تعقل واندیشه را از انسان سلب کند.
همچنان که شیرینی ذات عسل است، انتخاب کردن نیز از ذات انسان است و درخور توجه و احترام است و با سلب آن انسان به ابزاری غیر قابل استفاده تبدیل می شود لذا انتخاب انسان از شان والایی برخورد بوده و باید بین گزینه های مختلف گزینه بهتر را انتخاب کنیم.
وی معیارهای انتخاب رییس جمهور را اینگونه عنوان کرد:در وهله اول باید کسی را به عنوان رییس جمهور برگزینیم که قادر باشد، مطالبات به حق و قانونی این مردم را منعکس کند، کسی که دغدغه اشتغال جوانان را داشته باشد و معتقد به آزادی بیان در قالب حفظ چهارچوب باشد.
معاون حزب اعتدال و توسعه استان در خصوص این حزب بیان داشت: دولت روحانی برآمده از این حزب است و معمولا زمانی که دولتی پیروز می شود،احزاب منشعب می شوند به تبعیت از آن دولت لذا همچنان که طی چهار سال گذشته کارایی این حزب اثبات شده، وجود بزرگانی در این حزب از جمله اینکه دولت روحانی برآمده از این حزب است، تلاش و راسخ بودن این آن را اثبات می کند .
عنایت صادقی تاکید کرد:تلاشهای حزب اعتدال وتوسعه استان همچنان که چهار سال پیش مثمر ثمر واقع شده،امسال نیز باید همیار و همگام با سایر احزاب این دولت را برای مردم تبیین سازد و به یقین موفق خواهد شد.
معاون حزب اعتدال و توسعه استان سخن آخرش اینگونه عنوان کرد:مردم ما باید در انتخابات امسال حضور سبز و بی بدیلی داشته باشند به دلیل اینکه مملکت ما در موقعیتی ست که به حضور گسترده شما عزیزان نیاز دارد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 633158
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.