به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: انتخاب فرد اصلح درعرصه انتخابات عمل به رهنمودهای امام خمینی (ره) و بیانات مقام معظم رهبری است.
وی اظهار کرد: فردی که در مقام ریاست جمهوری نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار می گیرد باید به این نکته مهم توجه داشته باشد که اسلام قدرت اداره جامعه را دارد.
وی با اشاره به اینکه ولایتمداری و حامی محرومان بودن از معیارهای انتخاب رئیس جمهوراست اضافه کرد: فرد انتخاب شده برای این سمت باید از تهدید و تجاوز دشمن هراسان نشود.
امام جمعه بروجرد با بیان اینکه رئیس جمهور برای حل مشکلات باید به توان داخلی تکیه کند بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند رئیس جمهورآینده بابد در حضور مردم قول دهد که برای پیشرفت کشور و رونق و توسعه اقتصادی به توانمندی ها وظرفیت های داخلی تکیه کند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به هفته کار و کارگر بیان کرد: کارگران از اقشار شریف و زحمت ایران هستند که در وضعیت نامناسب اقتصادی کشورازمشکلات معیشتی رنج می برند.
وی افزود: مهمترین دغدغه کارگران فقدان امنیت شغلی است که مسئولان باید برای رفع نگرانی این قشر زحمت کش جامعه تلاش کنند.
خطیب نماز جمعه بروجرد اظهار کرد: بسیاری از صنایع بروجرد تعطیل و نیمه تعطیل شده و کارگران زیادی شغل خود را از دست داده اند که مسئولان باید به این موضوع مهم توجه جدی کنند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی گفت: نقش معلم در تعلیم و تربیت دانش اموزان و دانشجویان بسیار تاثیر گذار است و آینده کشور به دست توانای معلمان رقم می خورد.
وی با بیان اینکه ماه شعبان، ماه پیامبر اسلام (ص) است گفت: میلاد بهترین و برگزیده ترین انسان های عالم دراین ایام است.
امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز ولادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در 38 سال ازعمربا برکت این نظام همواره در حفظ و حراست ازدستاوردهای آن خوش درخشیده اند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی بیان کرد: پاسدارن انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی کشور شعار ما می توانیم را به عمل ثابت کردند و باعث حفظ اقتدار نظام شدند.
7190/7273
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روز بهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.