به گزارش ایرنا حبیب الله خجسته پور روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری الیگودرز در محل فرمانداری این شهرستان افزود: هر دولتی در جمهوری اسلامی خدماتی را انجام داده که در واقع دستاورد نظام اسلامی محسوب می شود.
وی با بیان اینکه ما به عنوان مجریان انتخابات با چهار راهبرد اساسی به دنبال انتخاباتی سالم هستیم اظهار کرد: ایجاد زمینه برای مشارکت حداکثری مردم و برقراری امنیت و صحت انتخابات از رسالت مجریان انتخابات است.
خجسته پور همچنین گفت: از 25 فرایند انتخابات 29اردیبهشت 23 فرایند در انتخابات شهر الیگودرز و شول آباد الکترونیکی است.
وی از مجریان انتخابات خواست بدون دخالت در تبلیغات فقط به فکر اجرای درست انتخابات باشند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با اشاره به نامگذاری سالها توسط رهبر معظم انقلاب افزود: یکی از راههای حفاظت از نظام ، مقاوم کردن اقتصاد است تا دشمنان نتوانند با حربه تحریم بر کشور فشار وارد کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر به دنبال اشتغال هستیم باید دنبال تولید قدرتمند باشیم چرا که راه برآورده کردن نیاز جوانان پرداختن به تولید است.
به گفته وی برای رسیدن به تولید مطلوب در همه زمینه ها ، اعتبارات دولتی کافی نبوده و باید از بخش خصوصی کمک گرفت.
وی با اشاره به ضعف زیرساختها در لرستان گفت:خوشبختانه در دولت فعلی زیرساختها مورد توجه قرار گرفت و تحول زیادی در بخشهای مهم اقتصاد استان ایجاد شده است.
خجسته پور درون زا بودن اقتصاد را موجب خروج از رکود و کنترل تورم دانست.
به گفته وی استان لرستان با این همه نوانمندی می تواند از صنعت توریسم بهتری برخوردار شود و با توجه به آمار و به واسطه امنیت استان اکنون بخش توریسم در استان رو به رونق است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان تصریح کرد: اکنون باید مردم از خدمات دولت مطلع شوند و مدیران باید صادقانه خدماتشان را به مردم بگویند.
وی طرح تحول سلامت را به نفع عامه مردم دانست و گفت: اینگونه خدمات باید با جزئیات برای مردم تشریح کرد.
7279/6060
خبرنگار: جابر اسدی ** انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.