علی کورانی فر روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی دربروجرد افزود: بروجرد به رغم پتانسیل ها بالایی که دارد از توسعه و پیشرفت لازم برخوردار نبوده است.
وی اظهارکرد: انتظار می رود مردم بروجرد در این دوره از انتخابات شورای شهر افرادی را انتخاب کنند که برای توسعه وپیشرفت بروجرد برنامه ای قابل اجرا داشته باشند.
فرماندار بروجرد بیان کرد: شورای شهر توانمند شهرداری را انتخاب می کند که توسعه و ارتقا مبلمان شهری را رقم می زند.
کورانی فراضافه کرد: شهروندان بروجرد با انتخاب افرادی قوی و کارآمد بدور از نگاهی حزبی، جناحی، قومی و قبیله ای حقوق ساکنان آینده این شهر را رعایت کرده اند.
وی ادامه داد: در این دوراز انتخابات شورای شهر و روستا در این شهرستان 860 داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد 778 تن تایید صلاحیت شده اند.
معاون استاندار لرستان افزود: ازمجموع افراد تایید صلاحیت شده 47درصد جوان، هفت تن دارای مدرک دکتری، چهارتن دارای مدرک حوزوی، 212 تن کارشناسی، 63تن نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند و119 تن نیز دارای سابقه شرکت درانتخابات شوراهای گذشته را دارند.
کورانی فر گفت: در این دور از انتخابات شورای اسلامی شهرو ریاست جمهوری که به صورت الکترونیکی برگزارمی شود 501صندوق اخذ رایپش بینی شده است.
وی اضافه کرد:ازمجموع این تعداد 208 صندوق برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و 263صندوق نیز برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا آماده شده است.
معاون استاندار لرستان وفرماندار بروجرد افزود: درشهر بروجرد 177 داوطلب برای دسترسی به 9 صندلی شورای شهر با یکدیگر رقابت می کنند.
کورانی فربا اشاره به اینکه صلاحیت 16 داوطلب برای شورای شهر اشترینان تایید شده بیان کرد: درسطح روستاهای دو بخش مرکزی واشترینان شهرستان بروجرد 621 داوطلب با یکدیگررقابت خواهند کرد.
وی اظهارکرد: به ازای هر صندوق اخذ رای پنج تا هفت تن هیات اجرایی، سه تن هیات نظارت، نماینده فرماندار، یک تن بازرس وزارت کشورو یک کارشناس فناوری اطلاعات فعالیت می کنند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت درشهرستان بروجرد برگزار می شود.
6052/7273
خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.