به گزارش خبرآنلاین لرستان ،خدانظر دریکوند به تههمید مقدمات لازم برای برگزاری امتحانات پایان سال دانش آموزان اشاره کرد و افزود : فراهم کردن فضایی آرام و به دور از استرس مهمترین رسالتی است که مدیران باید به آن توجه کنند . وی تاکید کرد : آموزش و پرورش با کنترل و نظارت دقیق و مستمر ، تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا امتحانات به صورت سالم برگزار شود .

دریکوند در ادامه به فعالیت 198حوزه اجرایی اشاره کرد و افزود : مدیران واحدهای آموزشی موظفند برنامه امتحانی را به نحو مقتضی در محل مناسب نصب کرده و علاوه برآن، تاریخ و زمان برگزاری امتحانات هر رشته را به اطلاع دانش آموزان برسانند.وی تاکید کرد : امتحان فی نفسه استرس و اضطراب زاست ومدیران باید شرایطی را به وجود آورند تا دانش آموزان از نظر فیزیکی و روانی با آرامش بتواند به ارزیابی یادگیری های خود در طول سال تحصیلی بپردازند .

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش لرستان به ارزیابی 127آموزشگاه در سطح استان اشاره کرد و گفت : این مدارس از نظر شاخص های سنجش مورد بازدید دقیق کارشناسان استانی قرار گرفته اند . مجتبی باقری مطلق امتحانات را حیثیت و اعتبار آموزش و پرورش برشمرد و افزود : سلامت امتحانات و رعایت استاندارد های لازم برای برگزاری آن مهمترین اولویتی است که آموزش و پرورش برای تحقق آن تلاش می کند.

باقری در ادامه به حضور ناظران استانی در حوزه های اجرایی اشاره کرد و گفت : ناظران استانی بر روند برگزاری امتحانات نهایی نظارت خواهد کرد .

در ادامه دستور کارهای جلسه و پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 629767
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.