به گزارش خبرآنلاین لرستان،بختیار رازانی در بازدید از واحدهای صنعتی مستقر در این شهرکها در جریان نحوه تولید و موانع پیش روی آن ها قرار گرفت، وی در این خصوص اظهار داشت: شهرک صنعتی شماره 1 دورود به مساحت 45 هکتار و 32 واحد صنعتی مستقر در آن دارای امکانات زیر بنایی از قبیل آب، برق، تلفن، فیبر نوری و شبکه فاضلاب می باشد.

وی افزود: شهرک صنعتی شماره 2 دورود به مساحت 55 هکتار نیز علاوه بر دارا بودن زیر ساخت های ضروری شامل آب و برق در حال تکمیل سایر امکانات زیربنایی می باشد که هم ‌اکنون این شهرک آماده جذب سرمایه‌گذاران ، صنعتگران و تولیدکنندگان بوده و نیز آماده استقرار کلیه صنایع می باشد.

رازانی ضمن بازدید از ناحیه صنعتی پل هرو و همچنین تشکیل جلسه با رئیس هیات امنای این ناحیه صنعتی اظهار داشت: این ناحیه صنعتی با مساحت 21 هکتار و 19 واحد صنعتی مستقر در آن دارای کلیه امکانات از قبیل آب، برق، تلفن، فیبر نوری و شبکه فاضلاب می باشد.

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان در جلسه مذکور ضمن قول مساعدت در راستای توسعه ناحیه صنعتی پل هرو از نظر دسترسی به زیرساخت های ضروری جهت استقرار صنایع، شامل آب، برق و مخابرات گفت: اراضی وسیع قابل توسعه، جاده های مواصلاتی و همچنین وجود زیرساخت های اولیه در ناحیه صنعتی و تکمیل و اصلاح برخی از زیرساخت های ناحیه خواستار همکاری و همفکری همه واحدهای صنعتی و دستگاههای ذیربط و بانکها جهت فعال نمودن واحدهای راکد هستیم.
‎‎
بختیار رازانی با اعلام حمایت از سرمایه گذاران و متقاضیان سرمایه گذاری در استان خاطرنشان ساخت: برای حضور متقاضیان در شهرک های صنعتی و همچنین توسعه واحدهای صنعتی مستقر، تسهیلات و برنامه های حمایتی متنوعی در نظر گرفته شده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 628932
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.