به گزارش خبرآنلاین لرستان ،جلسه توجیهی شاخص های طرح درجه بندی در سال جدید و بررسی مسائل و مشکلات مربوط به جایگاههای سوخت با حضورمسئولین شرکت و مالکین مجاری عرضه استان در سالن جلسات ستاد منطقه برگزار شد .

 پیمان بهرامی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان در این خصوص گفت : درسال ۹۶ با اجرای این طرح ، جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی درجه بندی و میزان رتبه هر کدام مشخص می شود.

مراد دالوند معاون بازرگانی این شرکت در این جلسه اظهار داشت : هرشش ماه یکبار و براساس شاخص های تعیین شده جایگاه های سطح استان مورد ارزیابی کارشناسان این طرح قرار گرفته و کارمزد پرداختی آنها تا دوره بعد بر مبنای این ارزشیابی خواهد بود.

دالوند هدف از برگزاری این جلسه را آگاهی بیشتر جایگاه داران از شاخص های جدید درجه بندی در راستای ارتقا کیفی ارائه خدمات و دریافت کارمزد بالاتر دانست و تصریح کرد : اجرای این طرح علاوه بر ایجاد عدالت در توزیع کارمزد و درآمد بر اساس فعالیت جایگاه ها ، به ارتقا مطلوب تر رتبه جایگاه ها نیز منجر خواهد شد .

همچنین درحاشیه این جلسه ، مطالبی در خصوص شاخصهای ارزیابی در سال جدید شامل زیباسازی ، تجهیزات ، ارتباط با مشتریان ، بهداشت ، ایمنی و محیط زیست .... و ارائه کارمزد بر اساس آن مطرح شد.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 628836
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.