عصر امروز جلسه شورای اداری استان لرستان با ریاست استاندار برای بررسی عملکرد دولت در سال 95 و تدوین برنامه‌های سال 96 برگزار شد.

به  گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، عصر امروز جلسه شورای اداری استان لرستان با ریاست استاندار و با حضور فرماندار شهرستان خرم آباد و جمعی از مدیران  در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

استاندار لرستان ابتدای این جلسه عملکرد دستگاه‌های اجرایی را در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مثبت توصیف کرد و به نقش مسئولان استانی در ایجاد این همدلی اشاره کرد و گفت: سال 96 دنبال یک ساز و کار و برنامه هستیم تا به شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال جامعه عمل بپوشانیم.

وی افزود: ما دنبال ایجاد یک سند با 5 محور هستیم که ارتقا توان تولید داخل، تامین مالی و سرمایه‌گذاری، توجه ویژه به تکنولوژی و توسعه صادرات غیر نفتی از محورهای این سند هستند که امیدواریم تا 15 اردیبهشت آماده و قابل اجرا باشد.

بازوند با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در لرستان گفت: از سال 92 در استان اقدامات مناسبی در حوزه‌های راه‌آهن، بهداشت و سلامت، کشاورزی، گازرسانی و عمران شهری صورت گرفته است.

استاندار لرستان با اشاره به برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری عنوان کرد: سرمایه مانند یک جریان سیال است ما فقط باید موانع را برداریم. خوشبختانه این همایش مورد توجه قرار گرفت و با حضور 8 سفیر و بیش از 18 سرمایه‌گذار خارجی برگزار شد که منجر به امضای 20 هزار میلیارد تومان تفاهم نامه همکاری شد.

وی همچنین در پایان گفت: سیستم ناوبری در فرودگاه خرم‌آباد تکمیل شده که این مهم باعث افزایش پروازها در خرم آباد خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.