به گزارش ایرنا سردار محمد قنبری روز یکشنبه در آئین افتتاح کلانتری 13 شهرستان خرم آباد بدون اشاره به آماری در زمینه تعداد تلفات جاده ای افزود: در حوزه سرقت‌های خشن و مسلحانه از مدت‌ها پیش آمار استان لرستان منفی است و مجرمان در سایه اقتدار موجود نتوانسته‌اند هیچ‌گونه تحرکی داشته باشند.
وی بیان کرد: امنیت مردم موضوع بسیار مهمی است که اگر امنیت نباشد دیگر نیازهای انسان تأمین نخواهد شد.
به گفته وی موضوع ایجاد امنیت در استان از مباحث و موضوعات مهم است و استان لرستان از سال‌های گذشته به‌عنوان پایلوت احساس امنیت کشور در نظر گرفته ‌شده است.
سردار قنبری همچنین گفت: در شهرستان خرم‌آباد تنها 6 کلانتری وجود داشت که برخی از این کلانتری‌ها به‌اندازه یک شهرستان حوزه استحفاظی داشتند که بر اساس راهبرد نیروی انتظامی مبنی برافزایش تعداد کلانتری‌ها و در نتیجه گسترش شعاع امنیتی استان، تعداد واحدهای انتظامی اضافه ‌شده به استان در طول سه سال گذشته شامل یک کلانتری و چهار پاسگاه بوده و ششمین واحد انتظامی امروز در این شهرستان افتتاح می شود.
سردار قنبری خاطرنشان کرد: تا پایان امسال کلانتری دیگری به شهرستان خرم‌آباد اضافه می‌شود و تعداد کلانتری‌های مرکز استان به هشت کلانتری ارتقا می‌یابد که این مهم حرکت خوبی در راستای تأمین امنیت منطقه است.
کلانتری 13 فلسطین شهرستان خرم آباد با حضور استاندار و جمعی از مسئولین لرستان صبح امروز در جنب پارک شریعتی خرم آباد افتتاح شد.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده: محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.