به گزارش خبرآنلاین لرستان ،استاندار لرستان در بازدید معاون وزیر راه از بیمارستان آیت‌الله بروجردی اظهار کرد: یکی از اصلی‎ترین مطالبات مردم بروجرد بهره‎برداری از این بیمارستان است. وی تصریح کرد: وعده ها در این خصوص باید عملیاتی شود.

بازوند اضافه کرد: این قول و قرارها براساس نقطه نظرات مشاور، کارفرما و پیمانکار بوده و از مقامات کشوری تا مسئولین پایین دست وعده‎های بسیاری در مورد بهره‎برداری از این پروژه داده‎اند.

استاندار لرستان ادامه داد: این بیمارستان حق مردم است و مطالبه آنها نیز به حق است. الان به وقت اضافه رسیده‎ایم و باید زودتر تعیین تکلیف شود.

وی افزود: همه نمایندگان در خصوص این بیمارستان صحبت کرده‎اند و اگر آرشیو صداوسیما را نگاه کنیم به این موضوع پی خواهیم برد. بهره‎برداری از این پروژه باید سریع انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: تجهیزات این بیمارستان وارد استان شده و به محض اتمام کار و تحویل ساختمان به دانشگاه علوم پزشکی، نصب و راه‌اندازی خواهند شد.

بازوند یادآور شد: چندین ماه است که هر 15 روز یکبار از طرح بیمارستان بازدید به عمل آمده و هر بار تاکید فراوان شده که باید این طرح به بهره‌برداری برسد.

استاندار بیان کرد: یکی از مطالبات بحق مردم شهرستان بروجرد رفع کمبود فضای بهداشتی و درمانی است.

وی گفت: بیمارستان 230 تختخوابی آیت‌الله بروجردی 19 هزار و 600 مترمربع مساحت دارد.
بازوند اضافه کرد: بیمارستان آیت‌الله بروجردی یک پروژه بیمارستانی بزرگ است که بزودی این پروژه تکمیل و به چرخه درمان این شهرستان وارد می‌شود.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در طراحی این بیمارستان تمام معیارها، استانداردها و ضوابط و مقرارت ساختمان‌سازی همچون دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، ضوابط بیمارستانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استانداردهای کشور درنظر گرفته شده است.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615915
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.