به گزارش ایرنا هوشنگ بازوند روزجمعه در جلسه بررسی روند احداث بیمارستان آیت الله بروجردی که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در محل این بیمارستان برگزار شد افزود: تاکنون برای افتتاح وبهره برداری از بیمارستان آیت الله بروجردی قول وقرارهای زیادی داده شده که عملی نشده اند این وعده ها تحقق نیافته از مسئولان کشوری شروع شده و به مسئولان استانی وشهرستانی ختم شده است.
به گفته وی تعیین زمان افتتاح این طرح براساس اعلام مشاور و پیمانکار بوده و این موضوع بارها رسانه ای شده ولی بهره برداری از این بیمارستان تاکنون عملیاتی نشده است.
استاندار لرستان اظهار کرد: افتتاح بیمارستان آیت الله بروجردی طولانی شده است ودر حال حاضر نیز در وقت اضافه قرار گرفته ایم که باید تعیین تکلیف شود.
بازوند اضافه کرد: این بیمارستان باید در اولین فرصت و تا 15 اردیبهشت با تجهیزات کامل به بهره برداری برسد.
بیمارستان آیت الله بروجردی با 230 تخت دارای بخش های تخصصی داخلی، جراحی، زنان، زایمان، کودکان و نوزادان بوده که در پنج طبقه با مساحت 19 هزار مترمربع در حال ساخت است.
به گزارش خبرنگار ایرنا در پایان این جلسه معاون وزیر راه و شهر سازی، استاندار لرستان، فرماندار بروجرد ونمایندگان مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی وجمعی از مدیران استانی وشهرستانی از بخش های مختلف بیمارستان در حال احداث آیت الله بروجردی بازدید کردند.
7190/7273
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.