حبیب الله خجسته پور پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای لرستان در مرحله هیات های اجرایی به اتمام رسید و 128 داوطلب انتخابات شوراها در این استان رد صلاحیت شدند.
وی با بیان اینکه هیات های اجرایی انتخابات صلاحیت یکهزار و 216 داوطلب را در 25 شهر لرستان تایید کردند، گفت: این هیات ها از مجموع یکهزار و 271 داوطلب، صلاحیت یکهزار و 216 داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر در لرستان را تایید کردند.
رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: در این مرحله صلاحیت 15 نفر تایید نشد و 40 نفر از داوطلبی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر انصراف دادند.
وی اظهار کرد: هیات های اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی روستا در لرستان از مجموع هفت هزار و 798 داوطلب صلاحیت هفت هزار و 559 داوطلب را تایید کردند.
خجسته پور افزود: در این مرحله 113 داوطلب در حوزه روستایی رد صلاحیت شدند و 126 نفر نیز انصراف دادند.
وی گفت: در روستاهایی که تعداد داوطلبان انتخابات کمتر از چهار نفر بود انتخابات برگزار نمی شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان افزود: بعد از بررسی صلاحیت ها در هیاتهای نظارت نتایج قطعی تایید صلاحیت ها 18 اردیبهشت اعلام می شود.
به گفته وی انتخابات الکترونیک در انتخابات شوراهای 9 و هفت نفره در استان برگزار می شود که در این راستا انتخابات شهرهای خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، دورود، نورآباد وکوهدشت به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.
7274/3022
خبرنگار: مریم نریمانی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.