به گزارش خبرگزاری تسنیم از ازنا، قاسم اسدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خودکفایی راهکاری برای خارج کردن مددجویان از چرخه حمایت کمیته امداد است اظهار داشت: بیش از 21 میلیارد و 650 میلیون ریال وام خودکفایی و کارگشایی باهدف ایجاد شغل و رفع بخشی از مشکلات معیشتی به مددجویان پرداخت شد.

وی از پرداخت 19 میلیارد و 650 میلیون ریال وام خودکفایی و دو میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان این شهرستان در سال 95 خبر داد و افزود: کمیته امداد برنامه‌های متعددی باهدف ایجاد اشتغال برای مددجویان دارد که شماری از آن‌ها با حمایت‌های سایر دستگاه‌های اجرایی عملیاتی می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ازنا عنوان کرد: یکی از راهکارهای کمیته امداد برای حل مشکلات خانواده‌های تحت حمایت، پرداخت وام‌های کارگشایی و خودکفایی است که این وا‌م‌ها به‌منظور حل مشکلات اشتغال، معیشتی، فرهنگی و تحصیلی پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: در 12 ماهه سال 95 دو میلیارد ریال وام کارگشایی به بیش از 100 نفر، چهار میلیارد و 330 میلیون ریال وام خودکفایی به بیش از 20 مددجو از محل منابع امدادی و 15 میلیارد و 320 میلیون ریال از منابع بانکی به بیش از 129 مددجو پرداخت‌شده است.

اسدی کاهش وابستگی مددجویان به کمیته امداد و توانمندسازی خانواده‌ها را از اهداف پرداخت وام‌های خودکفایی کمیته امداد دانست و تصریح کرد: پرداخت وام‌های کارگشایی و خودکفایی سبب می‌شود تا هم مشکل مددجویان برطرف شده و هم توانمندسازی از طریق خودکفایی آن‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613793
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.