رضا دادگرعصریکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مجموع تعداد 471 هزارو 698 نفرساعت آموزش در مرکز فنی حرفه ای امام علی (ع) و دیگر واحدهای تابع آن ارائه شد.
وی اظهارکرد: از این تعداد فرد آموزش دیده یک هزار و 175 تن در مرکز ثابت فنی وحرفه ای بروجرد، 88 تن در مراکز مستقر در دانشگاه ها، 183 تن در پادگان ها، 178 تن در روستاها، 245 تن در زندان آموزش های فنی وحرفه ای لازم را فرا گرفتند.
رئیس اداره فنی وحرفه ای بروجرد با اشاره به اینکه 151 کارآموز نیز در شهر اشترینان تحت آموزش های فنی وحرفه ای قرار گرفتند اضافه کرد: همچنین 81 تن واحد صنایع و صنوف و 37 کارآموزنیز در واحد کمپ های ترک اعتیاد آموزش های لازم فنی وحرفه ای را فراگرفتند.
رئیس اداره فنی و حرفه ای بروجرد اضافه کرد: در مرکز فنی و حرفه ای امام علی(ع) بروجرد بیش از 90 رشته به صورت دوره ای و شناور آموزش داده می شود که در این راستا نیز برنامه ریزی شده تا رشته های آموزشی خود را با نیاز بازار هماهنگ کنند.
به گزارش ایرنا شهرستان بروجرد دارای سه مرکز ثابت فنی و حرفه ای و 11 مراکز سیار در اشترینان، زندان مرکزی و حرفه آموزی، پادگان مهندسی و 24 بعثت، مرکز TC، بهزیستی، جوار دانشگاه، جوار صنایع، صنوف، کمپ های ترک اعتیاد می باشد.
7190/7273
خبرنگار علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.