/ه گزارش خبرنگار ایرنا هوشنگ بازوند روز جمعه در حاشیه بازدید از محل اجرای سد آبسرده بروجرد در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: در سال جاری یکی از اولویت های اصلی لرستان با توجه به نیازشهرستان بروجرد تکمیل طرح سد آبسرده است.
وی افزود: در آسیب شناسی انجام شده مشخص گردیده پیمانکارسد ضعیف عملکرده که با هماهنگی های لازم توسط شرکت آب منطقه ای لرستان خلع ید و مقرر شد که ظرف یک ماه آینده پیمانکارجدید پس از طی مراحل قانونی انتخاب ومعرفی شود.
استاندار لرستان بیان کرد: آبسرده سدی حیاتی برای استان و شهرستان بروجرد محسوب می شود که با توجه به شعاراقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال عملیات اجرایی آن باید با سرعت بیشتری در سال جاری انجام شود.
بازوند تاکید کرد: تلاش می شود که اعتبار قابل توجهی نیزعلاوه برتخصیص استانی از اسناد خزانه کشوربه این طرح اختصاص داده شود.
وی اضافه کرد: به هیچ وجه نباید درسال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال فرصت سوزی انجام شود در سال جاری باید ازتمام ظرفیت ها درجهت رونق تولید و اشتغال در راستای توسعه وپیشرفت لرستان بیشترین استفاده شود.
به گزارش ایرنا استاندار لرستان روز جمعه در سفربروجرد به همراه علاالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه بروجرد وجمعی از مسئولان استانی و شهرستانی پس از افتتاح طرح نیروگاه روستای شیشه بروجرد از سد آبسرده و بیمارستان آیت الله بروجردی این شهرستان بازدید کردند.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.