به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، فریدون خودنیا ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از نیروگاه تولید برق این شهرستان با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای افزایش نیروگاه‌های استان لرستان اظهار داشت: دولت فعلی در احداث نیروگاه‌های تولید برق پراکنده که از پروژه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی و پدافند غیرعامل است، اقدامات قابل قبولی انجام داده است.

وی فعالیت بخش خصوصی در این عرصه را مطلوب دانست و افزود: شرکت توزیع برق لرستان با تلاش خود و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در ابتدای سال 96 نخستین نیروگاه گازی تولید برق پراکنده در بروجرد را به بهره‌برداری رسانده است.

وی از بهره‌برداری دومین نیروگاه تولید برق پراکند در روزهای آینده در الیگودرز خبر داد و گفت: در حال حاضر نیز یک نیروگاه تولید برق‌آبی با ظرفیت 170 کیلووات در شهرستان بروجرد در دست احداث است که در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به دیگر پروژه‌های در دست اقدام این شرکت عنوان کرد: نیروگاه زاگرس الیگودرز، کوثر خرم‌آباد و افلاک پایش ازنا و ارتباطات الماس بروجرد در آینده به مدار تولید متصل می‌شود.

وی بابیان اینکه برای تولید برق به روش پراکنده به دنبال جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی ستیم، خاطرنشان کرد: نیروگاه گازی شرکت بارقه افکن بروجرد با ظرفیت تولید 4.2 مگاوات برق با چهار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مدت‌زمان چهار سال احداث‌شده است و توانسته 15 فرصت شغلی ایجاد کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607595
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.