به گزارش خبرنگار ایرنا سرداراحمد خادم سیدالشهدا صبح پنجشنبه در مراسم اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم ماشااله شمسه در مسجد امام خمینی(ره) بروجرد افزود: شهدا یکی از نمادهای انقلاب اسلامی ایران هستند که زنده نگه داشتن نام و یاد آنها ارزشی والا دارد.
به گفته وی کلید بسیاری از پیروزی ها درعملیات های دوران دفاع مقدس روحیه شهادت طلبی، ایثار و مقاومت ملت ایران و رزمندگان اسلام در برابردشمنان بود.
فرمانده قرارگاه کربلا اظهار کرد: ملت ایران با دست خالی و با توکل بر خدا و لبیک به ندای ولایت و رهبری پا درعرصه جنگ و جهاد گذاشت و دشمنان سرتا پا مسلح را شکست داد.
سردار خادم سیدالشهدا اضافه کرد: گروه های تروریستی، تکفیری و داعشی در کشورهای عراق و سوریه قصد داشتند تا با جنگ و خونریزی مسلمانان را بد نام کنند ولی با رزم بی امان رزمندگان مقاومت اسلامی روبرو شدند.
وی با اشاره به اینکه امروز صدها هزار نیروی بسیجی درعراق، سوریه، لبنان و افغانستان گوش به فرمان ولی امرمسلیمن جهان هستند و اجازه نخواهند داد نام شیعه و ائمه اطهار خدشه دار شود بیان کرد: آمریکا، اسرائیل و غرب بعد از شکست درعراق به خوبی فهمید که نمی تواند در برابر اسلام قد علم کند و به همین خاطر داعش را ایجاد کرده تا در بین مسلمانان تفرقه وجنگ ایجاد کند.
فرمانده قرارگاه کربلا ادامه داد: هدف آمریکا واسرائیل ازایجاد گروه های تکفیری و تروریستی از بین بردن اسلام و قران در ایران و منطقه است ولی روحیه ایثار و شهادت که امام و رهبری به ملت ایران داده اند مقابل خوی وحشی گری تروریست ها ایستاد و آنها را شکست داد.
سردار خادم سید الشهدا اضافه کرد: دشمنان اسلام و انقلاب با ترویج روحیه رفاه طلبی می خواهند سلاح ایمان را از ملت ایران بگیرند وروحیه ایثار و شهادت طلبی را مانعی برای رسیدن اهداف شوم خود می بینند.
فرمانده قرارگاه کربلا گفت: اگر می خواهیم ازاسلام و انقلاب در برابر توطئه های شوم دشمنان دفاع کنیم باید روحیه شهادت طلبی را در جامعه ترویج داده و از انقلاب حفاظت و حمایت کنیم.
سردار خادم سید الشهدا اظهار کرد: امروزملت ایران در برابر خون شهدا مسئول هستند و باید به تلکلیف الهی خود که پیروی از ولایت و رهبری و حفظ اسلام و قران است دفاع کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا شرکت کنندگان در مراسم اولین یادواره شهادت ماشااله شمسه شهید مدافع حرم بروجرد با حضور در مزار این شهید در روستای سراب زارم یاد و نام این شهید را گرامی داشتند.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.