به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد علی هادی چگنی صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری کنفراس سرمایه‌گذاری با حضور سفرا و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در 31 فروردین ماه امسال خبرداد و اظهار داشت: دومین کنفرانس فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان 31 فروردین ماه در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر سرمایه‌گذاران خارجی، تاکنون 15 سفیر از کشورهای خارجی آمادگی خود را برای حضور در این کنفرانس اعلام کرده‌اند افزود: استان لرستان دارای ظرفیت‌های جذب گردشگری و سرمایه‌گذاری بسیاری است که با معرفی صحیح آن می‌توان پای خیلی از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را به استان باز کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان این کنفرانس را بهترین فرصت برای معرفی استان به سرمایه‌گذاران غیر بومی  دانست و عنوان کرد: هماهنگی لازم جهت پنل‌های علمی، تخصصی، سرمایه‌گذاری، معرفی فرهنگ، صنایع دستی، محصولات و تولیدات در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی انجام می‌شود تا از این فرصت برای معرفی استان به سرمایه‌گذاران به خوبی استفاده شود.

وی بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی آمادگی لازم را برای میزبانی هرچه باشکوه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان را داشته باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605518
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.