حجت الاسلام علی ارکبان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امامزاد احمد و خدیجه در روستای ولیان بروجرد و خیمه معرفت در میدان آیت اله بروجردی(ره) بیشترین تعداد بازدید کنندگان را تاکنون داشته اند.
به گفته وی طرح آرامش بهاری در امامزاده جعفر، امامزاده ابوالحسن، امامزاده قاسم، امامزاده خالدبن علی، امامزاده احمد و خدیجه در روستای ولیان و امامزاده عسگر درروستای تپه مولا در حال اجرا می باشد.
رئیس اداره اوقاف وامور خبریه بروجرد اظهار کرد: در طرح آرامش بهاری برنامه های متنوع فرهنگی از جمله ایستگاه نقاشی و پاسخ به سوالات شرعی نیز برپا شده است.
حجت الاسلام ارکبان اضافه کرد: امامزاده احمد و خدیجه روستای ولیان با توجه به قرار گرفتن درمسیر کاروان های راهیان نوربیشترین زائر را در بین بقاع متبرکه بروجرد به خود اختصاص داده اند.
وی ادامه داد: مسجد امام خمینی(ره) و مسجد جامع بروجرد نیز در جذب گردشگر و زائر سهم بسزایی دارند.
شهرستان بروجرد دارای 17 امامزاده است که امامزاده جعفر، امامزاده ابوالحسن، امامزاده قاسم، امامزاده خالد بن علی، امامزاده احمد و خدیجه در روستای ولیان و امامزاده عسگر در روستای تپه مولا پر بازدید ترین هستند.
بروجرد بزرگترین و پرجمعیت شهر لرستان بعد ازمرکزاستان است این شهرستان با 160هزار و 6 کیلومترمربع مساحت در منطقه کوهستانی زاگرس واقع شده که از شمال به شهرستانهای ملایر و نهاوند در استان همدان، از شرق به شهرستان شازند دراستان مرکزی، از جنوب به شهرستان دورود و خرم آباد و از غرب به سلسله و دلفان هم مرز است.
7273/7190
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.