احمد گودرزیان دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد 238داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی شهری و554 داوطلب نیز برای شورای روستایی در 2 بخش مرکزی و اشترینان ثبت نام کرده اند.
وی افزود: از این تعداد 368 داوطلب درروستاهای بخش مرکزی، 17 داوطلب در شهراشترینان و 186 داوطلب نیز برای روستاهای بخش اشترینان فرآیند نام نویسی خود را انجام دادند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد اضافه کرد: از تعداد کل ثبت نام کنندگان 70 داوطلب زن بوده که 33 تن از آنها در شهر بروجرد و مابقی در روستاها هستند.
گودرزیان مجموع داوطلبان ثبت نهایی شده انتخابات دوره چهارم شهر و روستاهای بروجرد را درمجموع 711 تن عنوان کرد و ادامه داد: ازاین تعداد 168داوطلب پس ازتایید نهایی در شهر بروجرد برای دستیابی به 13 صندلی شورای شهررقابت کردند.
وی گفت: در این دوره از انتخابات داوطلبان برای دست یابی به 9 صندلی شورای شهر بروجرد با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه استقبال داوطلبان برای ثبت نام در این دوره ازانتخابات در بروجرد بسیارچشمگیربوده بیان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و قانونمند دراین شهرستان فراهم شده است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد یادآور شد: ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30اسفند ماه 95 آغاز و تا ساعت 24 ششم فروردین ماه جاری در 2 بخشداری مرکزی واشترینان و فرمانداری بروجرد انجام شد.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت سال 96برگزار می شود.
6052/7273
خبرنگار: آمنه صارمی **انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.