عبدالعلی گیوه کی روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود:همچنین دراین مدت 108 مورد بازرسی ازکاریابی‌های شهرستان بروجرد انجام ‌شده است.
وی با اشاره به تعطیلی برخی واحدهای صنعتی این شهرستان درسال 95 اظهارکرد: با تعطیلی این واحد برخی بیمه بیکاری برخی از کارگران برقرارشده که درمجموع یک هزار و 117 کارگر از اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی بروجرد بیمه بیکاری دریافت کرده اند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد ادامه داد: سال گذشته 20 واحد تعاونی در بخش‌های مختلف اقتصادی با سرمایه ثبتی 295 میلیون ریال تشکیل و زمینه اشتغال 145 جوینده کاررا فراهم کرده است.
گیوه کی تاکید کرد:همچنین دراین مدت پنج تعاونی غیرفعال در بروجرد با سرمایه‌گذاری 14 میلیارد و 700 میلیون ریال واشتغالزایی 50 تن فعال‌ شده است.
وی با بیان اینکه در سال 95 یک هزارو 924 مورد بازرسی از کارگاه های مشمول قانون کاربروجرد انجام شده است اضافه کرد: در این راستا نیز35 حادثه ناشی ازکارتوسط هیات تشخیص کار شهرستان بررسی‌ و تعیین غرامت شدند.
رئیس اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی بروجرد بیان کرد: همچنین در این مدت یک هزار و 166 پرونده شکایت ازکارفرما رسیدگی و یک هزار و 344 رأی دادنامه صادر شده و 50 درصد دادخواست‌های واصله به بین کارگر و کارفرما به سازش ختم شده است.
6052/7273
خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.