به گزارش روزسه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، هوشنگ بازوند در دیدار با سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی لرستان ضمن تبریک سال نو و با اشاره به نامگذاری سال 96 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهارکرد: سال 95 به دلیل امنیت حاکم درلرستان سال خوبی بود که امیدواریم این روند با قدرت تمام در سال 96 نیز ادامه داشته باشد.
وی با بیان این که نیروی انتظامی لرستان وظیفه ذاتی خود که ایجاد و ارتقا امنیت است را به خوبی انجام می دهد ادامه داد : درحوزه پلیس راه و راهنمایی و رانندگی نیز اقدامات بسیارخوبی انجام شده که قابل تقدیراست.
استاندار لرستان با بیان این که اگر توفیقاتی در راستای رفع بیکاری و جلب سرمایه گذار صورت گرفته همگی ناشی از بستر امنیتی مناسب در لرستان بوده است اضافه کرد: به دلیل بستر مناسب امنیتی در استان توانسته ایم با جذب سرمایه گذاری مشکل بیکاری را مرتفع نماییم.
بازوند با اشاره به این که در چند سال اخیر وضعیت لرستان از لحاظ امنیتی – انتظامی تغییر کرده است بیان کرد: با تلاش و تدابیر فرماندهی انتظامی لرستان هیچ مشکل خاص امنیتی و جرائم مهمی درلرستان روی نداده است که از این باب نیزخداوند سبحان را شکرگذارهستیم.
وی با تقدیر و تشکر از سردار قنبری فرمانده انتظامی استان و مجموعه این فرماندهی، اظهارکرد: امنیت چشمگیر و پایدارلرستان حاصل زحمات شما عزیزان است که باعث شد که درسال گذشته استان رتبه برتر گردشگری در کشور را به خود اختصاص دهد.
استاندار لرستان با تاکید بر این که امنیت در استان محسوس و ملموس است افزود: در زمینه های تولید و اشتغال باید گام های بلندی برداشته شود چرا که تولید و سرمایه گذاری بدون امنیت امکان پذیر نیست.
7273/3210
خبرنگار: محمد یاراحمدی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.