احمد گودرزیان روز دوشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: پیش ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از روز سه شنبه 24 اسفندماه 95 با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت آغاز شده بود و امروز نیز ثبت نام این داوطلبان به صورت رسمی درمحل فرمانداری و 2 بخشداری اشترینان و مرکزی انجام می شود.
وی تاکید کرد: ثبت‌نام از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند 1395 لغایت 6 فروردین 1396 ادامه دارد و ارائه گواهی عدم سوءپیشینه برای داوطلبان درهنگام ثبت نام الزامی است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد اظهار کرد: دفاتر پلیس+10 برای صدور برگه سوء پیشینه در ایام ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
گودرزیان اضافه کرد: داوطلبان برای ثبت‌نام درانتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا لازم است اصل شناسنامه عکس‌دار به همراه 2 نسخه تصویرتمام صفحه‌های شناسنامه، اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی برای متولدین سال 1338به بعد، چهار قطعه عکس جدید 3 در 4 و اصل و تصویر مدرک تحصیلی مرتبط و گواهی عدم سوء پیشینه را همراه داشته باشند.
وی ادامه داد: تدابیرلازم برای برگزاری پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درشهرستان بروجرد فراهم شده است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد بیان کرد: تا کنون 50 درصد از روستاهای 2 بخش مرکزی واشترینان شهرستان بروجرد دارای شورای اسلامی روستا بوده که در قانون جدید برگزاری انتخابات شوراها در 187 روستای این شهرستان با 100 هزار جمعیت برگزارمی شود.
گودرزیان یادآور شد: شهربروجرد در دوره چهارم شورای اسلامی شهر دارای 13عضوبوده که در دوره پنجم به 9 کرسی کاهش یافته است.
6052/7273
خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.