به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز سه شنبه در کارگاه آسیب شناسی فضای مجازی در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: مدیریت در فضای مجازی توسط شخص انجام می شود.
وی رمز موفقیت انسان ها را ایمان به هدف، تلاش، پشتکار و صداقت دانست و گفت: اگر انسان ها استعدادهای بالقوه خود را شناسایی و برای رسیدن به آن تلاش کنند به طور قطع موفق می شوند.
امام جمعه خرم آباد یکی از موانع مهم پیش روی جوانان و جامعه امروزی را فضای مجازی دانست و افزود: دشمن زمانی که از جنگ سرد با ایران مایوس شد به دنبال جنگ نرم و آسیب رسانی در حوزه فرهنگ افتاد.
وی استفاده از فضای مجازی برای امور مثبت و تاثیرگذاری مانند تبلیغات دین، بیان حرف حق در دنیا و رسوا کردن دشمنان را فرصت دانست و اظهار کرد: استفاده نادرست از این فضا منجر به متلاشی کردن خانواده ها، ترویج بد اخلاقی ها در جامعه و از بین بردن خلاقیت و ابتکار جوانان می شود.
وی افزود: دشمن در حال برنامه ریزی برای استفاده نادرست جوانان از فضای مجازی است.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان نیز در این نشست فضای مجازی را مهمترین دغدغه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: اگر این امکانات به درستی و هوشمندانه کنترل نشود بسیار آسیب زا و خطرآفرین خواهد بود.
علی یاور عزیزپور افزود: ارتباط از طریق فضای مجازی در سال های اخیر جایگاه قابل توجهی در بین نسل جوان پیدا کرده و شبکه های اجتماعی در ابعاد مختلف زندگی افراد (فردی و اجتماعی) را تحت تأثیر قرار داده اند.
وی گفت: این شبکه ها در شکل دهی هویت انسان ها نقش دارند و حتی روی ابعاد اقتصادی و اجتماعی و سیاسی جوامع نهیز تأثیر می گذارند.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان افزود: امروزه فضای مجازی نقش مهمی در ابعاد مختلف زندگی انسان دارد لذا باید با مدیریت درست کنترل شود.
3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.