علی رستمیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به مصرف کالای داخلی، اظهار کرد: مصرف کالای داخلی ضرورتی است که هر ایرانی باید در خریدهای خود مورد توجه قرار دهد چرا که این امر منجر به تقویت اقتصاد داخلی و رونق کسب و کار واحدهای تولیدی کشور خواهد شد.
وی با بیان اینکه مصرف کالای داخلی افزایش گردش مالی را به دنبال خواهد داشت، عنوان کرد: مصرف محصول داخلی نه تنها باعث تقویت اقتصاد ملی خواهد شد بلکه جایگاه مناسبی را هم برای کشور در عرصه تجارت بین المللی به ارمغان می آورد.
رستمیان با اشاره به لزوم افزایش کیفیت کالاهای داخلی از سوی تولیدکنندگان کشور، تصریح کرد: اگر تولیدکنندگان کیفیت کالاهای تولیدی خود را افزایش دهند ، با استقبال بیشتری از سوی خریداران مواجه خواهند شد.
نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان نیز به عنوان الگوی مردم باید مصرف کالاهای داخلی را در زندگی خود به کار گیرند، خاطرنشان کرد: باید از طریق رسانه های عمومی فرهنگ سازی بیشتری در ارتباط با مزایای مصرف کالای داخلی صورت گیرد، مردم باید بدانند که مصرف کالای داخلی چه تاثیری در آینده فرزندان آن ها و نسل های بعد خواهد داشت و استفاده بی مورد از کالاهای خارجی چه ضربه مهلکی به اقتصاد کشور و خانواده ها وارد خواهد کرد.
مهمترین اخبار لرستان، ایران و جهان را در کانال اخبار ایرنا لرستان به نشانی @IRNALORESTAN در 24 ساعت شبانه روز دریافت کنید.
7265/6060
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب**انتشاردهنده: محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.