به گزارش ایرنا مهرداد غضنفری روز یکشنبه در همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان لرستان در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان افزود: 45 هزار نفر جمعیت جدید جویای کار به این تعداد اضافه شده است.
وی با بیان اینکه آمار بیکاری لرستان در دولت تدبیر و امید 25 هزار نفر کاهش یافته است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 22 هزار شغل در سند اشتغال لرستان ثبت شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان با اشاره به تفویض اختیار 138 مورد در حوزه های مختلف از مرکز به استان گفت: 37 هزار و 130 میلیارد ریال اعتبار در سند اشتغال برای بانک های استان لرستان پیش بینی شده بود که خوشبختانه در 11 ماه نخست امسال 37 هزار و 550 میلیارد ریال پرداخت شده است.
وی ادامه داد: در 11 ماه گذشته 101 درصد بانک ها از منابع بانکی تحقق اعتبار داشتند که برای بانک های دولتی 129 درصد تحقق عملکرد ثبت شده است.
وی با تاکید بر اینکه متولی سرمایه گذاری در استان باید بخش خصوصی باشد، گفت: لرستان باید مسیر سرمایه گذاری را با بخش خصوصی تغییر دهد البته در این زمینه هزینه های فراوانی برای حضور بخش خصوصی پرداخت کرده ایم.
غضنفری با بیان اینکه 140 واحد تولیدی راکد وارد مدار شده است، افزود: 661 طرح در سند اشتغال در قالب 168 طرح تعریف شده است.
وی ادامه داد: مجتمع کشت و صنعت لرستان نمونه بارز اقتصاد مقاومتی است و شرکت فولاد ازنا از دستاوردهای پسابرجام می باشد.
در پایان این همایش از 10واحد تولیدی برتر لرستان تجلیل شد.
3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.