به گزارش ایرنا،حجت الاسلام رضا حقیان در خطبه های نمازجمعه این هفته دورود در محل مصلی نمازجمعه این شهر افزود: نظام سلطه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال تسخیر انقلاب بود که بعد از شکست این نظریه وارد جنگ هشت ساله با ایران شدند.
وی اضافه کرد:دشمن بعد از شکست در این عرصه ها جنگ را به میادین فرهنگی و اقتصادی کشاند که در جنگ اقتصادی با اعمال تحریم ها و توطئه هایی علیه صادرات نفت مشکلاتی را برای کشور ایجاد کردند.
وی ایده اقتصاد مقاومتی را راه نجات از این عرصه نابرابر دانست و افزود:یکی از راهبردهای این ایده منطقی خرید اجناس ایرانی است به شرط اینکه تولیدکنندگان کیفیت کالاهای خود را بالا ببرند و همچنین قیمت اجناس را تعدیل کنند.
امام جمعه دورود قیمت مناسب و کیفیت بالای اجناس خارجی را علت استقبال مردم از این اجناس عنوان کرد و اظهار داشت:خرید کالاهای خارجی در افزایش بیکاری جوانان و ضربه به اقتصاد کشور تأثیر مستقیم دارد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد:عرصه بعدی که دشمن بعد از ناکامی در تسلط بر انقلاب و جنگ هشت ساله به دنبال آن است ، جبهه فرهنگی است که رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر هشدارهای لازم را در این خصوص بیان فرمودند.
خطیب جمعه دورود با اشاره به راهکار مقابله با مشکلات فرهنگی در کشور افزود:متأسفانه در کشور 17 نهاد مسئول فرهنگ جامعه هستند که در این خصوص می بایست کلیه امور به یک نهاد واگذار شود.
وی بر ایجاد تولیت واحد در بحث فرهنگ در کشور،استان و شهرستان تأکید کرد و گفت:مردم امید دارند تکلیف این موضوع در کشور مشخص شود.
6060
خبرنگار: میلاد باقری **انتشاردهنده: محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.