به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ششمین کنفرانس حمایت از مردم مسلمان فلسطین افزود: این کنفرانس در حالی برگزار شد که غرب و آمریکا امنیت اسرائیل را تضمین کردند.
وی با بیان اینکه حرکت خزنده ای در منطقه برای پیگیری خط سازش دنبال می شود، گفت: کشورهای مرتجع عرب و ترکیه در حالیکه خط مقاومت، رژیم صهیونیستی را به افول برده است، به دنبال تقویت خط سازش در منطقه هستند.
نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: متاسفانه برخی از کشورهای مرتجع عرب، اسرائیل و ترکیه با قرار گرفتن در برابر خط مقاومت در کنفرانس مونیخ موضع مشترک گرفتند.
وی اظهار کرد: از موضع گیری اسرائیل علیه ایران جای تعجب نبود اما از عربستان و ترکیه جای تعجب وجود داشت و آل سعد بزرگترین حامی تروریسم ایران را متهم به حمایت از تروریسم می کند.
به گفته آیت الله میر عمادی آل سعود کودک کش صحبت از حقوق بشر می کند و ترکیه شب کودتا را که به دنبال پناهگاه بودند، فراموش کرده است.
وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی از جبهه مقاومت در هر نقطه ای از دنیا حمایت می کند ادامه داد :آنان باید درسیاست های خود تجدید نظر کنند.
آیت الله میر عمادی اظهار کرد : آمریکا نتوانسته است جلوی قدرت ملت ایران را بگیرد چگونه ترکیه می تواند قدرت ایران قدرت اسلام و بیداری است.

**روش ماندگاری مبارزه حضرت فاطمه ازهراء در مسیر پاسداری از ولایت است
امام جمعه خرم آباد در فرازی دیگر خطبه های نمازجمعه با تسلیت ایام فاطمیه افزود :فاطمه الزاهراء (س) برترین زنان جهان است وعظمت این ایام به سرمشق گرفتن از زندگی ایشان به عنوان الگوی زندگی ما است.
وی اظهار کرد : حضرت فاطمه الزهراء(س) ملاک و معیار خشم و خشنودی پروردگار و نخستین شهیده راه ولایت است که شیوه مبارزاتی خاصی داشتند.
به گفته وی حضرت فاطمه (س) همچون سیاستمداران با خطبه هایش به دفاع از ولایت پرداخت و با استفاده از تاکتیک گریه به تحریک احساسات و عواطف مردم پرداخت و از ولایت دفاع کرد.
نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد :حضرت فاطمه ازهراء سرانجام با خونش از ولایت دفاع کرد و با نوشتن وصیت سیاسی و تدفین شبانه با ظلم مبارزه کرد و ماندگار شد.
وی اظهار کرد :این روش ماندگاری مبارزه در مسیر پاسداری از ولایت است و امروز نیز ما باید با تمام وجود از ولایت دفاع کنیم.
به گفته وی ایام فاطمیه ایام ولایت ،پیوند و میثاق با ولایت است.

**فضای مجازی اعتماد عمومی را سلب کرده است
امام جمعه خرم آباد در فرازی دیگر از خطبه های این هفته نماز جمعه افزود : تربیت به معنای به فعلیت رساندن استعدادها و قوای درونی اسنان و ایجاد تعادل و هماهنگی بین قوای انسانی است.
وی اظهار کرد: مسئولیت تربیت به عامل ترین و با فضلیت ترین انسانها در روی زمین یعنی انبیاء و ائمه اطهار واگذار شده است.
به گفته امام جمعه خرم آباد امروز نسل جوان ونوجوان در معرض شدیدترین هجمه ها قرار دارند.
آیت الله میر عمادی بیان کرد : یکی از هجمه های امروزی فضای مجازی است و همه افراد در فضای مجازی سیر می کنند.
وی ادامه داد : این فضای مجازی مصیبتی برای امر تربیت به بار می آورد و اعتماد عمومی را سلب کرده است.
به گفته امام جمعه خرم آباد امروز بزرگترین خطر برای جامعه ، خانواده و نسل جوان فضای مجازی است که باید مدیریت و کنترل شود.
وی اضافه کرد : دشمنان تفکر لیبرالیستی را ترویج و گسترش می دهند و نسل جوان ما با این تفکرات روبرو است.
ایت اله میر عمادی گفت :تنها راه چاره تربیت دینی است ومسیر مقابله و بیمه سازی نسل جوان در فضای مجازی است.
وی در فرازی دیگر از خطبه های این هفته نماز جمعه به سخنان مقام معظم رهبری در راستای مشکلات خوزستان و بحران جنوب اشاره کرد، وافزود : حل مشکلات مردم مهم است.
نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد : مسائل گذشته دردی را درمان نمی کند و مشکلات رکود و بیکاری ،گرانی و آب و هوا در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مسئولان عملکرد خود را بیان کنند چراکه بیان عملکرد مسئولان مردم را امیدوار می کند.
7274
خبرنگار :مریم نریمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.